اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مهم‌ترین خواسته مردم راه، آب و مسکن است

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: مهم ترین خواسته و مطالبه مردم در بحث ایجاد راه آسفالته، مشکلات آب آشامیدنی و پمپاژ های کشاورزی و مسئله تامین مسکن است.

مهم‌ترین خواسته مردم راه، آب و مسکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اصغر صادقی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد هرمزگان امروز با نماینده بنیاد مستضعفان در هرمزگان دیدار و گفتگو کرد

 سرهنگ اصغر صادقی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(علیه السّلام) هرمزگان در این دیدار با اشاره به فعالیت های قرارگاه در حوزه های زیرساخت و عمران، فرهنگی، بهداشت وسلامت، تعلیم و تربیت، اشتغال و جهاد آبرسانی در دهستانهای هدف را از مهم ترین این موارد برشمرد.

وی بیان کرد: شش دهستان هدف قرارگاه پیشرفت از محروم ترین نقاط استان و کشور است و با توجه به رسالت خطیر محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور درخواست داریم این مناطق محروم نیز از خدمات ارزشمند بنیاد بهره مند شود.

صادقی بیان کرد: در پی بازدیدی که به تازگی از این منطقه محروم داشته ایم مهم ترین خواسته و مطالبه مردم در بحث ایجاد راه آسفالته، مشکلات آب آشامیدنی و پمپاژ های کشاورزی و مسئله تامین مسکن است که در این خصوص نیازمند اهتمام جدی بنیاد مستضعفان هستیم.

ایزد پناه نماینده بنیاد مستضعفان هرمزگان گفت: نگاه بنیاد مستضعفان نگاهی بر گرفته از منویات رهبر معظم انقلاب در راستای خدمت بی‌منت به مردم بویژه به مناطق کم برخوردار است،

ایزد پناه با برشمردن اقدامات خداپسندانه و اثر بخش بنیاد مستضعفان در کمک به محرومان  افزود: با در اختیار گذاشتن و احداث زمین های ورزشی در دهستانهای محروم استان توزیع بسته های معیشتی و قطعه زمین هایی بالغ بر ۴۵۰قطعه زمین مسکونی روستایی در شهرستان رودان که با مساحت هایی از 800 متر تا دو هزار متری وجود دارد که انشالله سند دار و بزودی دراختیار مردم قرار خواهند گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول