اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فعالیت 300 نیرو و 110 دستگاه ماشین‌آلات در ستاد برفروبی سنندج

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: بیش از 300 نیرو و 128 دستگاه انواع ماشین‌آلات در قالب ستاد برفروبی در سطح شهر سنندج فعال شده است.

فعالیت 300 نیرو و 110 دستگاه ماشین‌آلات در ستاد برفروبی سنندج

عرفان فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان سنندجی تمام امکانات و تجهیزات مجموعه شهرداری در قالب ستاد برفروبی پای کار آورده‌ایم.

وی اظهار کرد: 110 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین، 18 دستگاه ماشین‌آلات پشتیبانی و بیش از 300 نفر نیرو در قالب ستاد برفروبی در شهرسنندج به شهروندان و مسافرین خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی ضمن اشاره به آماده‌سازی 40 هزار کیسه ماسه و نمک، خاطرنشان کرد: 13 هزار و 500 تن ماسه و نمک هم خریداری و در نقاط مختلف شهر دپو شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: دو محل اسکان برای مسافرین در راه مانده در پایانه سنندج و محل اسکان راهیان نور با ظرفیت حدود 70 نفر و 200 تخته پتو نیز آماده شده است.

فتحی همچنین عنوان کرد: 25 دستگاه اتوبوس و 10 دستگاه مینی‌بوس هم برای جابجایی شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: همزمان با شروع بارش‌ برف از ظهر روز گذشته، 800 تن ماسه و نمک تا ساعت 23 دیشب مصرف شده است.  

وی اضافه کرد: البته با توجه به اینکه 54 درصد سطح شهر سنندج بافت شهری ناکارآمد به خود اختصاص داده و امکان ورود ماشین‌آلات به این معابر وجود ندارد انتظار داریم شهروندان مانند گذشته در کنار مجموعه شهرداری بوده و در برفروبی این نقاط کمک کنند.

فتحی همچنین اعلام کرد: 8 ایستگاه آتش‌نشانی نیز از ظهر روز گذشته برای ارائه خدمات موردنیاز به شهروندان در حالت آماده‌باش هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ادامه داد: فعالیت اتوبوس‌های شهری از ساعت 6 و 30 دقیقه و تاکسی‌ها 7 صبح امروز آغاز شده و هیچ مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

وی تصریح کرد: 26 ایستگاه ستاد مدیریت بحران مناطق و 2 ایستگاه مرکزی نیز در سطح شهر فعال است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول