اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جلوگیری از رانت آگهی در رسانه‌های مازندران

مدیرکل فرهنک فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی مازندران با اشاره به جلوگیری از استمرار رانت آگهی در رسانه‌های استان از اختصاص ۹ میلیارد تومان آگهی برای رسانه‌ها در سال‌جاری خبر داد.

جلوگیری از رانت آگهی در رسانه‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان‌ سوادکوه، حسین جوادی عصر امروز در گفتمان «بصیرت و رسانه» و بیان توانمندی‌ها و مشکلات رسانه‌ای شهرستان سوادکوه که در سالن کنفرانس ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه و با حضور خبرنگاران برگزار شد به شاخص‌های رسانه انقلابی و خبرنگار انقلابی اشاره کرد و گفت: صریح الهجه هستم و در ۸ استان کار کردم و استقلال رأی و مطالبه‌گری از شاخص‌های رسانه‌ انقلابی است. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه مصوبه شورای اداری استان را درباره ساماندهی آگهی ادارات و نهادها گرفتم که از مهدی یزدانی مدیر دفتر رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم، افزود: رانتی در استان برای هدایت آکهی‌های ادارات به رسانه‌های خاص وجود داشت و ما جلوی این نوع رانت را گرفتیم.

وی از اختصاص ۹ میلیارد تومان آگهی به رسانه‌ها در طول امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: در گذشته مبلغ بیش از یک میلیارد تومان برای یک رسانه بود و در حال حاضر برای آن رسانه خاص به حدود ۴۰۰ میلیون تومان رسید و تخریب‌های این موضوع را داریم. 

جوادی با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۹ زیرمجموعه دارد که یکی از آن رسانه است، بیان کرد: بر طبق لیست و شرایط قانونی آگهی می‌دهیم و رانتی را ایجاد نکردیم و با رانت مقابله کردیم و جلوی چند تخلف را گرفتیم و به برخی رسانه‌ها اخطار دادیم.

وی با بیان اینکه چشمم را بر تخلف نمی‌بندم و رسانه باید در خدمت انقلاب باشد، افزود: علل و عوامل عقب ماندگی استان این است که بدون دلیل درگیر حاشیه می‌کنند و حجم کار ارشاد وسیع است و برای تعویض رئیس یک اداره شاهد موانع زیادی هستیم.

جوادی با بیان اینکه کار فرهنگی کار درازمدت است و نباید منتظر ثمره جریان فرهنگی در چند ماه باشیم، گفت: نقد را کمک به خود می‌دانم و خبرنگاران را برای نقد دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول