اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توزیع هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند در نیشابور به نیابت از سردار سلیمانی

رئیس کمیته امداد نیشابور از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند نیشابوری در قالب پویش مومنانه به نیابت از شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

توزیع هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند در نیشابور به نیابت از سردار سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، ذبیح‌الله حاجتمند عصر امروز در مراسم پویش کمک مومنانه و توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی که با حضور جمعی از مسئولان درمرکز نیکوکاری کوثر نبی(س) واقع در مسجد خاتم پیامبران (ص) برگزار شد‌، اظهار کرد: همه مردم سردار سلیمانی را با مبارزات و تلاش‌های بی‌شائبه‌اش در میدان‌های نبرد می‌شناسند اما به شخصیت و بعد اجتماعی ایشان که اهتمام ویژه و کمک به همنوعان به ویژه نیازمندان است کمتر اشاره می‌شود.

وی افزود: به همین منظور برای تبلور این بعد از شخصیت ایشان و با هدف کمک به نیازمندان پویش کمک مومنانه به نیابت از شهید سلیمانی و یاری خداوند و نظر این شهید بزرگوار و با  همکاری این نهاد ، مراکز نیکوکاری ، خیریه‌ها و اداره صنعت و معدن راه اندازی  و هزار بسته معیشتی تهیه شد.

رییس کمیته امداد نیشابور با بیان این که ارزش ریالی بسته‌های معیشتی ۴ میلیارد ریال است، تشریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون این سومین رزمایش کمک های مومنانه است که برگزار و جمعا ۳هزارو ۳۰۰بسته معیشتی توزیع شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول