اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

استان فارس پیشرو در ارائه طرح‌های ابتکاری سوادآموزی

معاون سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: استان فارس همواره در آمارهای کمی و کیفی سوادآموزی در سطح کشور دارای رتبه اول بوده و در طرح‌های ابتکاری پیشرو است.

استان فارس پیشرو در ارائه طرح‌های ابتکاری سوادآموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عابدین بازگیر در دیدار جمعی از پیشکسوتان و مدیران اسبق نهضت سوادآموزی استان فارس، اظهار کرد: اکنون نرخ باسوادی استان  فارس به 98 درصد رسیده است که نشان از تلاش های بی وقفه استان در حوزه سواد آموزی دارد.

معاون سازمان نهضت سواد آموزی کشور افزود: سوادآموزی قبل از این که شغل باشد یک رسالت است و قبل از این کار اداری باشد یک تکلیف و لبیک به فرمان حضرت امام( ره) است.

وی ادامه داد: از برکت انقلاب اسلامی و عملکرد خوب نظام جمهوری اسلامی در سوادآموزی تا کنون 6 عنوان بین المللی را کسب کردیم.

معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور خاطرنشان کرد: فارس همواره در آمارهای کمی و کیفی سوادآموزی در سطح کشور دارای رتبه اول بوده و در طرح های ابتکاری پیشرو بوده همه استان ها بوده است.

وی ادامه داد: در راه اندازی مراکز یادگیری محلی استان فارس به همراه استان ایلام ،  اولین استان هایی بودند که در این زمینه اقدام کردند.

 بازگیر خاطرنشان کرد: ظرفیت های بسیار خوب در استان  فارس وجود دارد لذا انتظار می رود استان فارس نقش اتاق فکر برای  نهضت سوادآموزی کشور را ایفا کند.

در این دیدار پیشکسوتان و مدیران اسبق نهضت سواد آموزی استان فارس به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول