اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مطالبات مهم نمایندگان استان فارس در جلسه با معاون اول رئیس‌جمهور

رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به بررسی مشکلات و پروژه‌های نیمه تمام استان فارس در جلسه با معاون اول رئیس جمهوری گفت: بهسازی و تکمیل راه‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز، پروژه‌های انتقال آب، تکمیل و اتمام سدهای نیمه کاره، تکمیل طرح‌های پتروشیمی و خطوط ریلی و ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی از جمله پیشنهادات و مطالبات نمایندگان مردم استان فارس در این جلسه بود.

مطالبات مهم نمایندگان استان فارس در جلسه با معاون اول رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن علیزاده درباره جزئیات دیدار مجمع نمایندگان فارس با معاون اول رئیس جمهوری گفت: در این دیدار بر رفع موانع اجرایی و راه اندازی سه پروژه مهم آزادراه شیراز-اصفهان، خط دوم انتقال آب از سد درودزن و قطعه اول خط دو مترو شیراز تاکید شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس افزود: در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور نیز حضور داشت، استاندار و نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی مشکلات و چالش های اصلی استان و نیز مسائل حوزه های انتخابیه خود را مطرح کردند و پیشنهاداتی جهت توسعه و ارتقاء وضعیت استان ارائه دادند.

علیزاده عنوان کرد: بهسازی و تکمیل راه های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز، پروژه های انتقال آب، تکمیل و اتمام سدهای نیمه کاره، تکمیل طرح های پتروشیمی و خطوط ریلی و ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی از جمله پیشنهادات و مطالبات نمایندگان مردم استان فارس در این جلسه بود.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بر مبنای جمع بندی صورت گرفته، مقرر شد با هماهنگی استانداری و معاونت اجرایی ریاست جمهوری، برنامه ریزی لازم برای رفع موانع اجرایی و راه اندازی سه پروژه مهم آزادراه شیراز-اصفهان، خط دوم انتقال آب از سد درودزن و قطعه اول خط دوم مترو شیراز به عنوان سه طرح اولویت دار صورت گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول