اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزاری شب خاطره «جان فدا» در هرمزگان

شب خاطره «جان فدا» گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از همرزمان شهید در سالن شهید بهشتی شهرستان میناب برگزار شد.

برگزاری شب خاطره «جان فدا» در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شب خاطره «جان فدا» به همت حوزه هنری استان هرمزگان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شامگاه دوشنبه 12 دی ماه 1401 با حضور جمعی از مردم و مسئولان و همرزمان شهید، در سالن شهید بهشتی میناب برگزار شد.

عبدلی زاده رییس حوزه هنری استان هرمزگان در این مراسم، طی سخنانی اظهار داشت: رزمندگان و فرماندهان دلیر هرمزگان افتخار سربازی و نبرد در میدان جهاد را با فرماندهی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی داشته اند و انتقال این خاطرات در قالب های مختلف هنری رسانه ای به نسلهای جدید از مهمترین وظایف هنرمندان و دستگاههای فرهنگی هنری است.

وی در ادامه با بیان نقش و دغدغه ویژه سردار قاسم سلیمانی در وحدت و انسجام ملی، توجه به این رویکرد و ادامه این مسیر را از مهمترین درسهای مکتب این فرمانده شهید دانست. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ادامه این برنامه اظهار داشت: مبنای فکری شهید سلیمانی توسل به ائمه اطهار بویژه سید الشهدا بود و از این رو شهادت سردار بزرگ برای دشمنان خطرناکتر از حضور فیزیکی وی بود.

اسمعیل جهانگیری در ادامه عنوان کرد : مقام معظم رهبری برای حضرت امام و این شهید بزرگوار مکتب قائل بودند چرا که این شهید عزیز دارای خصلت ها و رفتارهای منحصر به فرد بود و این ذوابعاد بودن وی باعث شد که به این جایگاه برسد.

خاطره گویی علیرضا درویش نژاد، منصور نبی زاده و شیرعلی ارکاک از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی، پخش کلیپ و نماهنگ، اجرای سرود و برگزاری آیین رونمایی از کتاب به دنبال نشانی به نویسندگی راضیه افاضل از دیگر بخشهای این مراسم بود.

 شب خاطره جان فدا با هدف گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور عبدلی زاده رییس حوزه هنری استان هرمزگان، امام جمعه شهرستان میناب، فرماندار ویژه میناب، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و جمعی از همرزمان این شهید والامقام در شهرستان میناب برگزار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول