اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جان‌فدا| سردار سلیمانی محصول مکتب ولایت‌فقیه و امامین انقلاب بود

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است:‌ سردار سلیمانی محصول مکتب ولایت‌فقیه و امامین انقلاب بود.

جان‌فدا| سردار سلیمانی محصول مکتب ولایت‌فقیه و امامین انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان آمده است: ۱۳ دی‌ماه در صفحات تقویم ایران اسلامی به‌عنوان روزی ماندگار به ثبت رسیده است که بیانگر سالروز شهادت سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده‌ای بی‌نظیر، شجاع و فداکاری است که بیش از چهار دهه عمر بابرکت خود را در دفاع از عزت، اقتدار و امنیت ملت بزرگ ایران، مظلومان جهان به‌ویژه کشورهای اسلامی و محور مقاومت صرف و سرانجام در راه اعتلای اسلام، قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) جان خویش را به پیشگاه حضرت حق و به تأسی از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فدا کرد.

در ادامه می‌خوانیم: حاج قاسم سلیمانی نماد مجاهدت در راه خدا و مبارز با ظلم و استعمار بود که سردمداران استکبار و پیروان آن‌ها تصور می‌کردند که با اقدام وقیح خویش، مسیر حق‌طلبی و مبارزه با ظالمان متوقف یا کند خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: به کوری چشم آنان، عزم حق‌جویان در قطع دست شیاطین محکم‌تر شد. با شهادت سردار سلیمانی، نور فروزان اندیشه متعالی آنان روز به روز تابنده‌تر شد و گسترش بیشتری پیدا کرد و ضمن بیدار کردن جان‌های خفته، به منزوی شدن هر چه بیشتر تفکر تجاوزگر آمریکایی منجر شد و شکوه مراسم تشییع آن عزیز در عراق و ایران صحنه‌های به‌یادماندنی ایجاد کرد.

در بخش دیگری آمده است: سپهبد شهید قاسم سلیمانی محصول مکتب ولایت‌فقیه و امامین انقلاب بود و بی‌تردید مکتبی که حاج قاسم سلیمانی را در دامان خود پرورانید، سلیمانی‌های دیگری را نیز همچون آن شهید پرورش داده و پشتوانه امت اسلامی برای غلبه بر نظام سلطه و استکبار قرار داده است.

در ادامه می‌خوانیم: این حقیقتی انکارناپذیر است که دشمن به‌رغم سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و توطئه‌چینی‌های فریبنده هرگز نخواهد توانست مشعل پرفروغ حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را خاموش سازد.

در ادامه آمده است: بی‌شک سپاه اسلام با استمداد از خداوند قادر متعال و در سایه هدایت‌های حکیمانه، ولی امر مسلمین جهان همچنان پرخروش، بالنده و مقتدر، اولویت اصلی خود را فتح و آزادی قدس شریف و رهایی ملت فلسطین و تحکیم امنیت منطقه با اخراج امریکا و دفع غده سرطانی اسرائیل قرار داده است.

در بخش دیگری تصریح شده است: شهید سلیمانی حقیقت جاری و جوشان در جامعه استکبارستیزی است و به فضل الهی با برافراشته ماندن پرچم مکتب او، جبهه مقاومت در تداوم پیروزی‌های راهبردی خود در منطقه با الهام از این مکتب متعالی و عزت‌آفرین، اخراج آمریکا و پایان نامشروع و پلید شیطان بزرگ در منطقه غرب آسیا را رقم زده و نویدبخش قطع رگ حیات ننگین رژیم کودک کش صهیونیستی در منطقه خواهد شد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همراهان شهیدش، با شهدا، امام شهدا و ملت شریف ایران اسلامی تجدید عهد کرده و اعلام می‌کند، آماده است تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای از کیان نظام مقدس اسلامی با قدرت محافظت کرده و راه پر رهرو شهدا به‌ویژه شهدای مقاومت را ادامه دهد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول