اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فرمانده تیپ عمار لشکر فاطمیون: غرب از تفکری به نام «شهید سلیمانی» می ترسد

فرمانده تیپ عمار لشکر فاطمیون با بیان اینکه نتیجه تفکر شهید سلیمانی است که اقتدار و صلابت را به همراه خود آورده است گفت: غرب از مکتبی به نام «شهید سلیمانی» می ترسد.

فرمانده تیپ عمار لشکر فاطمیون: غرب از تفکری به نام «شهید سلیمانی» می ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، سردار علی صلاحی شب گذشته در ویژه برنامه مجاهدین بصیرت در تایباد اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی تبدیل به یک مکتب شده است و غرب از تفکری به نام «شهید سلیمانی» می ترسد.

فرمانده تیپ عمار لشکر فاطمیون و همرزم سردار سلیمانی افزود: درهم‌کوبیدن مقر گروهک های تروریستی در کردستان عراق و استقرار نیروهای نظامی این کشور در مرز با ایران، نتیجه تفکر شهید سلیمانی است که اقتدار و صلابت را به همراه خود آورده است.

وی ادامه داد: ولایت فقیه و عشق به آن، قرآن کریم و عدم تمایز بین افراد از قاسم سلیمانی، حاج قاسم ساخت و اگر برای شما فرقی بین شیعه و سنی، سفیدپوست و سیاهپوست، مسیحی و کلیمی و زرتشتی نبود، آنگاه وارد مکتب حاج قاسم شده‌اید.

سردار صلاحی بیان کرد: گروهک تکفیری داعش دستورش این بود که هیچ موجودی در سوریه زنده نماند و به هیچ فرد، دین و آیینی رحم نکرد.

فرمانده تیپ عمار لشکر فاطمیون تصریح کرد: ما باید باهم علیه دشمن متحد شویم و با استفاده از تاکتیک ها و فنون مختلف نقشه های آنان را خنثی کنیم.

وی اضافه کرد: مردم ایران شایسته قدردانی هستند و باید سعی کرد که خادم آنها بود؛ زیرا انقلاب با احترام به ملت بیمه می شود.

ویژه برنامه «مجاهدین بصیرت» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اولین سالگرد رحلت آیت الله محدثی، امام جمعه سابق تایباد، در محل حوزه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول