اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ایران کانون رویش حاج قاسم‌ها است

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان اصفهان گفت : آمریکای جنایتکار نمی‌داند که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار خواهند گرفت و ذره‌ای به اراده مقاومت و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد شد.

ایران کانون رویش حاج قاسم‌ها است

سعید دادگستر دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بیانگر نقش و جایگاه بی‌نظیر آن شهید والامقام در فرماندهی جبهۀ مقاومت در عرصۀ جهانی است.

وی افزود: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و همراهان بزرگ ایشان، نه تنها از ظرفیت محور مقاومت نکاست، بلکه از یکسو محیط داخلی ایران را سرشار از انسجام و وحدت ملی کرد و از سوی دیگر راهبرد و گفتمان مقاومت را برجسته تر ساخت.

دادگستر ادامه داد: یقیناً خون حاج قاسم سلیمانی انسان‌ساز خواهد شد، او اسطوره و اسوه جوانان جهان اسلام در امروز و فردای تاریخ خواهد بود. آمریکای جنایتکار نمی‌داند که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار خواهند گرفت و ذره‌ای به اراده مقاومت و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد شد.

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان اصفهان در ادامه بیان کرد : جمهوری اسلامی ایران همواره  در جهت برقراری صلح و ثبات منطقه اقدامات موثر و فعالی را بعمل آورده است .

وی تصریح کرد: حاج قاسم تنها به ملت ایران تعلق نداشت از این رو دست‌های منتغم امت اسلامی و مظلومان جهان انتقام این خون‌های پاک را از آمریکای جنایتکار خواهد گرفت.

دادگستر در پایان عنوان کرد: در مکتب شهید سلیمانی جوان ایرانی آموخت که با تکیه بر میراث فرهنگی و تمدنی خویش قادر به ساختن و حفظ استقلال و عزت و عظمت میهن خویش است. دشمنان بدانند، ملتی که "شهادت" دارد، هرگز اسارت ندارد و راه روشن شهدا توسط جوانان برومند ایران اسلامی پرقدرت ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/۳۶۴۹/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول