اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سید هاشم الحیدری: شاهد بودم که شهید سلیمانی مرد میدان ولایت بود

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله تصریح کرد: حاج قاسم فرمود: والله والله والله یکی از شئون عاقبت بخیری سربازی ولایت است و من در خدمت حاج قاسم بوده و شاهد بودم که شهید سلیمانی مرد میدان ولایت بود.

سید هاشم الحیدری: شاهد بودم که شهید سلیمانی مرد میدان ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید سلیمانی ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد: در میدان مقاومت و حق نباید هراس داشت، امروز آزمون ما در جبهه مقاومتی است که امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آورد. مقام معظم رهبری با راهنمایی‌های خود آن را ادامه داد و اکنون هم با معرفی شهیدان بزرگی همچون سلیمانی قدرت بزرگی توسط این جبهه در منطقه و دنیا شکل گرفته است.

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله  افزود: حاج قاسم فرمود "والله والله والله یکی از شئون عاقبت بخیری سربازی ولایت است" و من در خدمت حاج قاسم بوده و شاهد بودم که شهید سلیمانی مرد میدان ولایت بود.

معاون حشدالشعبی عراق گفت: در دوره حاضر شناخت، بیعت و پیروی از رهبری امام خامنه‌ای رمز پیروزی جبهه مقاومت و حق است. جبهه‌ای که از صدر اسلام با افراد بسیار کمی شروع شد و الحمدالله این جبهه امروز میلیون‌ها نفر عضو دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری در ادامه صحبت‌های خود به هراس دشمنان اسلام از تشکیل و قدرتمند شدن جبهه مقاومت و حق اشاره کرد و گفت: هدف دشمن براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان پایه گذار جبهه مقاومت است و این سیاست و فکر نه برای ترامپ نه بایدن و نه اسراییل و نه دیگر کشورهای استکبار فرقی نمی کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول