اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جذب 75 پزشک متخصص در چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵ پزشک متخصص، فوق تخصص و فلوشیپ در رشته‌های مختلف و ۱۳۹ پزشک عمومی وارد استان شدند.

جذب 75 پزشک متخصص در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، ارسلان خالدی‌فر در آیین معارفه پزشکان جدیدالورود به چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۷۵ پزشک متخصص، فوق تخصص و فلوشیپ در رشته‌های مختلف و ۱۳۹ پزشک عمومی وارد استان شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از نیروی انسانی به‌عنوان سرمایه اصلی هر جامعه یاد کرد و افزود: بی‌شک پزشکان، متخصصان و کادر درمان نیز بزرگترین سرمایه دانشگاه علوم پزشکی محسوب می‌شوند.

ورود متخصصان مسلط و پرانرژی به استان

خالدی‌فر بیان کرد: متخصصان جدیدالورود به استان، پرانرژی و مسلط بر مباحث علمی هستند و انتظار می‌رود از تجربیات نیروهای باسابقه نیز استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به به‌روز شدن اطلاعات پزشکی و تسلط خوب پزشکان جدیدالورود بر آخرین تغییر و تحولات در مباحث پزشکی، می‌توان با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات سطح ارائه خدمات را ارتقا و میزان رضایتمندی بیماران را افزایش داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ضمن تقدیر از مدیران بیمه سلامت و نیروهای مسلح به دلیل پرداخت به موقع مطالبات دانشگاه، از تعامل بیمه تامین اجتماعی استان نیز تشکر کرد و خواستار تسریع در روند پرداخت مطالبات و به صفر نزدیک کردن کسورات برای دانشگاه و پزشکان جدیدالورود شد.

پزشکان جدیدالورود در استان ماندگار می‌شوند

محمدرضا خسروی، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در این مراسم گفت: علاوه بر تلاش برای جذب پزشکان در رشته‌های مورد نیاز و رفع کمبودها، در راستای ماندگاری آنان در استان نیز اقدامات موثری صورت گرفته است.

خسروی با بیان اینکه در استان با مشکل توسعه نیروی انسانی مواجه هستیم، بیان کرد: این معضل در خصوص پزشکان، پرستاران و کادر درمان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها نیازمند تقویت و بهبود است، تشریح کرد: طی یک سال اخیر برای ورود پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف تلاش‌ فراوانی شد، که خوشبختانه این تلاش‌ها با حمایت‌های وزارت بهداشت نتیجه‌‌بخش بوده است.

پزشکان جدیدالورود، عادلانه توزیع می‌شوند

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه با جذب این پزشکان تا حدودی کمبودها در برخی رشته‌ها مرتفع شده است، افزود: همچنان در رشته‌های بیهوشی، طب اورژانس و برخی رشته‌های جراحی در استان با کمبود پزشک مواجه هستیم.

خسروی تصریح کرد: پزشکان جدیدالورود بر اساس عدالت توزیع نیروی انسانی و کمبود مراکز درمانی، بین بیمارستان‌های اولویت‌دار لردگان، اردل، ناغان، فارسان، چلگرد و در نهایت مرکز استان به کار گرفته می‌شوند.

وی ضمن اشاره به حمایت کامل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از این پزشکان در خصوص پیگیری مسکن، کارانه، حقوق و مزایا و ماندگاری آنان، گفت: از مدیران و کارکنان مراکز درمانی استان خواستاریم که ضمن توجه به نیازها و مطالبات پزشکان، مقدمات شروع به کار آنان را فراهم کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول