اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

جان فدا| شهید سلیمانی جریان‌ساز اسلام ناب و گسترش دهنده اسلام انقلابی بود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: شهید سلیمانی جریان‌ساز اسلام ناب و گسترش دهنده اسلام انقلابی بود بزرگ‌مردی که فرهنگ مقاومت در برابر ظالم و استکبار را در منطقه و جهان نهادینه کرد.

جان فدا| شهید سلیمانی جریان‌ساز اسلام ناب و گسترش دهنده اسلام انقلابی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سالن آزادی سنندج اظهار کرد: امروز در این مکان جمع شده‌ایم تا یاد یکی از برجسته‌ترین و شریف‌ترین انسان روی زمین را گرامی بداریم.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم انقلابی و ولایی سنندج در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر شهید سلیمانی افزود: سردار سلیمانی شخصیتی منحصر به فرد و کاریزماتیک و مورد توجه دوست و دشمن در داخل و خارج از کشور بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: شهید سلیمانی جریان‌ساز اسلام ناب و گسترش‌دهنده اسلام انقلابی بود بزرگ‌مردی که فرهنگ مقاومت در برابر ظالم و استکبار را در منطقه و جهان نهادینه کرد.

وی با تاکید براینکه شهید سلیمانی مرد میدان و عامل اصلی شکست داعش در منطقه بود، عنوان کرد: سردار دل‌ها مرد نظامی تمام عیار و یک از برجسته‌ترین و شریف‌ترین انسان‌های روی زمین بودند که نامشان برای همیشه در تارک تاریخ عزتمندی و افتخار ایران زمین خواهد درخشید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: شهید سلیمانی مسلط به حوزه سیاسی و دارای هوش مومنانه و جریان‌ساز اسلام ناب و ضداستکبار بود و همین ویژگی‌ها او را به شخصیتی جهانی تبدیل کرد.

سردار حسینی با بیان اینکه شهید سلیمانی مرد عمل بود و صراحت اعلام کرد ظرف سه ماه دیگر بساط داعش پرچیده می‌شود، گفت: حاج قاسم شهید راه آزادی قدس و ناجی همه کشورهای اسلامی بود، روح معنوی، تفکر و قدرت سازمانی این شهید والامقام او را به یکی از جاودانه‌ترین انسان‌های تاریخ تبدیل کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: شهید سلیمانی حتی بعد از شهادت نیز محور وحدت و اتحاد است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول