اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بیش از 10 هزار بیمار خارجی در شیراز خدمات درمانی دریافت کرده‌اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ارائه خدمات درمانی به ۱۰ هزار و ۹۷۸ بیمار از سایر کشورها، طی ۹ ماه نخست سال جاری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شیراز خبر داد.

بیش از 10 هزار بیمار خارجی در شیراز خدمات درمانی دریافت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهرداد شریفی با اعلام این خبر گفت: ظرفیت بیمارستان ‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای پذیرش و ارائه خدمات درمانی به مردم بالا بوده و این ظرفیت برای ارایه خدمات به بیماران خارجی نیز فراهم است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ارائه خدمات درمانی به ۱۰ هزار و ۹۷۸ بیمار از سایر کشورها، طی ۹ ماه نخست سال جاری در بیمارستان ها و مراکز درمانی شیراز خبر داد.

او با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت ارائه خدمات کمّی و کیفی‌ به بیماران سایر کشورها افزود: در سال جاری شاهد رشد ۴۷ درصدی خدمت رسانی به این بیماران از لحاظ کمّی و کیفی و در مقایسه با سال گذشته هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: ظرفیتی که دانشگاه‌ علوم پزشکی شیراز در سطح علمی و درمانی دارند، قابل رقابت با دانشگاه‌ های کشورهای پیشرفته است و برای تقویت بیش از پیش این جایگاه با تمام توان تلاش می شود.

شریفی اضافه کرد: در سال گذشته، ۶ هزار و ۲۴۲ بیمار از سایر کشورها در مراکز درمانی و بیمارستان های شیراز خدمات درمانی لازم را دریافت کرده اند.

پایان پیام / 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول