اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مکتب حاج قاسم، مقدمه و پله‌ای برای تمدن نوین اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: حاج قاسم دارای صدق و اخلاص بود، مردم او را دوست داشتند و او توانست مودت را جاری و ساری کند که در همین راستا مکتب حاج قاسم، مکتبی بود که مقدمه و پله‌ای برای تمدن نوین اسلامی و یا به عبارت دیگر حیات طیبه بود.

مکتب حاج قاسم، مقدمه و پله‌ای برای تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در پیامی به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جان خود را در راه اعتلای پرچم اسلام فدا کرد و برای مبارزه با استکبار، تروریسم و داعش به شهادت رسید و این همان پایانی بود که سال‌ها انتظارش را می کشید.

وی بیان داشت: سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور خاطره نبرد ناجوانمردانه‌ای می‌باشد که یک سوی آن ایمان و سمت دیگر آن شیطان و کفر ایستاده بود و اکنون هر دی ماه که فرا می‌رسد، یاد و خاطره یگانه مرد میدان و سردار دل‌ها را زنده نگاه خواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مکتب و تفکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور یک مکتب و تفکر مدیریتی بود که در نظام مردم سالاری دینی، رابطه بین صدق و اخلاص که مدیریت برای مردم است را دارا بود.

پورات بیان داشت: حاج قاسم دارای صدق و اخلاص بود، مردم او را دوست داشتند و او توانست مودت را جاری و ساری کند که در همین راستا مکتب حاج قاسم، مکتبی بود که مقدمه و پله‌ای برای تمدن نوین اسلامی و یا به عبارت دیگر حیات طیبه بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع و رشید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سالها مجاهدت خالصانه و شجاعانه و نقش آفرینی های ماندگار و پرافتخار در راه اعتلای اسلام، به آرزوی دیرینه خود رسید و ایشان سرانجام در کنار دیگر همرزمان شهیدش قرار گرفت و اکنون شهادت ایشان پیام مظلومیت مردم مسلمان ایران و رسوایی متجاوزانی شد که به هیچیک از قواعد بین المللی و حقوق کشورها و ملت ها پایبند نبوده و بی‌شک شهادت پاداش مجاهدت او در راه اسلام و ایران است.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول