اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۱۷ محکوم به قصاص کرمانشاه از چوبه‌دار نجات یافتند‌

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ فقره پرونده قتل عمد در سطح استان کرمانشاه منجر به سازش شده است.

۱۷ محکوم به قصاص کرمانشاه از چوبه‌دار نجات یافتند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، منوچهر فتاحی معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمانشاه اظهار کرد: با ارتقای سطح شوراهای حل اختلاف، درصدد شتاب بخشیدن به تاسیس نهادهای سازشی اعم از نهاد داوری و نهاد میانجیگری هستیم که مقدمات آن صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: همچنین به دنبال توسعه فرهنگ صلح در استان کرمانشاه برای استفاده بیشتر از طرح یاران صلح هستیم تا بتوانیم یک دادگستری مردم محور در استان با مشارکت بزرگان در حل اختلاف را دنبال نماییم.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ فقره پرونده قتل عمد در سطح استان منجر به سازش شده است، گفت: یکی از مهمترین انگیزه‌های ما علاوه بر ایجاد عطوفت و رفع کینه‌ها در بین مردم، جلوگیری از تراکم پرونده‌ها در دادگستری‌ها است که معاونت توسعه حل اختلاف استان توانسته است به توفیقات خوبی در ارتقاء شاخص کشوری در این زمینه دست یابد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول