اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

جان‌فدا| توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شاهرودی به نیت «حاج قاسم»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: بیش از پنج هزار بسته معیشتی به نیت سردار دل‌ها به خانواده‌های کم‌برخوردار شهرستان شاهرود اهدا می‌شود.

جان‌فدا| توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شاهرودی به نیت «حاج قاسم»

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمد خوش‌قدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود دوشنبه‌شب در یادواره شهدای محله بین‌النهرین شاهرود و بزرگداشت شهدای مقاومت به‌ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر برگزار شد، بیان کرد: اتفاقات اخیر در کشور خاص بود و کشف و ضبط بیش از چند هزار اسلحه از دست اغتشاشگران در این مدت از این مسأله حکایت دارد.

وی گفت: این اکتشافات، نشان‌دهنده سازماندهی همه‌جانبه دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران است و مردم و بسیجیان به پشتیبانی ولایت مقابل این اتفاقات ایستادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با برشمردن برنامه‌های اجرایی بسیج شهرستان در روزهای دهه پیش‌رو گفت: بیش از پنج هزار بسته معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار شهرستان شاهرود اهدا و برنامه‌های بزرگداشت سردار دل‌ها در دهه مقاومت در شهرستان اجرا می‌شود.

خوش‌قدم با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، بر حضور اثرگذار بانوان محجبه در مجامع و محافل در راستای امر به معروف عملی تأکید کرد.

در این یادواره شهدا که اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسؤولان محلی حضور داشتند، مدیحه‌سرایی، اجرای سرود، تجلیل از بسیجیان و امام جماعت و هیأت امنا مسجد انجام شد.

این مراسم به همت پایگاه امام هادی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود، امام جماعت و هیأت امنای مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شاهرود به یاد شهدای این محله و شهدای مقاومت به‌ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

پایان پیام/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول