اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بخشدار نیمبلوک قائنات معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه بخشدار بخش نیمبلوک شهرستان قائنات برگزار شد.

بخشدار نیمبلوک قائنات معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مراسم تکریم و معارفه بخشدار بخش نیمبلوک شهرستان قائنات با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

محمد محمدی، فرماندار قائنات در این مراسم با بیان اینکه یکی از شئون عاقبت بخیری ارتباط با ولی فقیه است، افزود: همه ما مسئولین باید با عملکرد خودمان شرایط لازم برای رسیدن به دولت امام زمان(عج) را ایجاد کنیم و همیشه در عمل خودمان اخلاص داشته باشیم.

وی افزود: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی نیازمند مدیران تحول گرا می باشد و همه مدیران باید به حل مشکلات مردم کمک کنند و ارائه خدمات به مردم را تسریع و تسهیل نمایند.

وی ادامه داد: تاکید بر اجرای عدالت خواسته و مطالبه‌ای است که مردم از ما دارند، لذا باید ضمن اجرای عدالت برای خانواده های کم بضاعت بیشتر وقت بگذاریم.

نماینده عالی دولت بخش نیمبلوک را دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل های بالایی دانست که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود و به این بخش توجه ویژه شود.

وی از بخشدار جدید بخش نیمبلوک خواست با یک حرکت جهادی با خانواده در بخش مستقر و شبانه روزی در اختیار مردم باشد و مشکلات بخش نیمبلوک را حل و فصل کند.

رسیدگی به مسائل فرهنگی و اجتماعی، احصا مشکلات و هماهنگی با ائمه محترم جمعه از دیگر توصیه های فرماندار در این جلسه بود.

فرماندار همچنین به کاظمی دستور داد که اولین دهگردشی را در مناطق محروم و عشایری برنامه ریزی کرده و ارزیابی دقیقی از بخش داشته باشد و بر اساس اولویت بندی برنامه‌های خود را تنظیم نماید.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های بنی اسدی بخشدار سابق و اصغری سرپرست بخشداری تقدیر و کاظمی با حکم استاندار خراسان جنوبی بعنوان بخشدار بخش نیمبلوک معرفی شد.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول