اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۶ هزار ۷۰۰ پلاک هوشمند در خراسان جنوبی نصب شد

مدیرکل پست خراسان جنوبی از نصب ۶ هزار و ۷۰۰ پلاک هوشمند در استان خبر داد.

۶ هزار ۷۰۰ پلاک هوشمند در خراسان جنوبی نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین ظهوری، مدیرکل پست خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۶ هزار و ۷۰۰ پلاک شناسایی آبی یا پلاک تلفیقی کدپستی و شهرداری هوشمند در سطح استان نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی و در شهرستان بشرویه بیش ۷۰ درصد امکان و منازل پلاک تلفیقی کدپستی و شهرداری نصب شده است افزود: بیشترین متقاضیان این نوع پلاک در امسال مربوط به شهرستان‌های سربیشه و نهبندان بوده است که در این دو شهرستان نیز بیشترین درخواست‌های ثبت شده مربوط به روستا‌ها گزارش شده است.

ظهوری با بیان اینکه درخواست ثبت آنلاین پلاک کدپستی با مراجعه به سامانه Postsam.ir از سوی همشهریان صورت می گیرد اظهار کرد: سهولت در شناسایی آدرس، اطلاع همیشگی از کدپستی ۱۰ رقمی ملک مربوطه و استفاده از مزایای آن، صرفه‌جویی در هزینه‌ها از لحاظ اخذ گواهی‌های مکرر کدپستی، سهولت در ارائه خدمات دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب، برق، گاز، مخابرات و آتش‌نشانی، از مزیت‌های پلاک هوشمند است.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول