اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جان فدا| آغاز به کار پویش «سلیمان خدمت» همزمان با سومین سالروز شهادت سردار دل‌ها

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس از آغاز به کار پویش «سلیمان خدمت»، همزمان با سومین سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت 40 روز خبر داد.

جان فدا| آغاز به کار پویش «سلیمان خدمت» همزمان با سومین سالروز شهادت سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ «حسین صمصام» رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس امروز با بیان اینکه امسال نیز مجموعه بسیج جامعه پزشکی در ادامه برگزاری پویش «سلیمان خدمت» که سال گذشته برگزار شد، بار دیگر اقدام به برگزاری این پویش کرده، اظهار داشت: هدف از این اقدام خدمت‌رسانی مدافعان سلامت به مردم، به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین زنده نگه داشتن و ترویج مکتب شهید سلیمانی است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس در تشریح جزییات این پویش گفت: این پویش از فردا، سیزدهم دی آغاز می‌شود و تا بیست و دوم بهمن به مدت چهل روز ادامه دارد و مخاطبان شرکت در آن نیز اساتید، پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، مراقبان بهداشت، بهورزان و کادر اداری تمامی حوزه‌های سلامت و عموم مردم علاقه‌مند هستند.

به گفته رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس، هر متقاضی می‌تواند با انجام یک یا چند نوع خدمت به صورت رایگان یا با درصدی از تخفیف و به عنوان «مصادیق خدمت»، در این پویش به صورت «داوطلبانه» مشارکت داشته باشد.

سرهنگ صمصام افزود: متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس به نشانی اینترنتی https://basij.sums.ac.ir  و کلیک بر روی گزینه «پویش سلیمان خدمت»، در این پویش، ثبت نام نموده و سپس با انتخاب یک یا چند مورد از مصادیق پویش «سلیمان خدمت» در این اقدام سهیم شوند.

 

وی مصادیق مشارکت در این پویش را انجام اعمال معنوی نظیر ذکر صلوات، تلاوت قرآن و ادعیه، کمک به ارائه خدمات سلامت در زمینه‌هایی نظیر ویزیت بیماران، انجام اعمال جراحی، تزریقات، خدمات سرپایی، تحویل دارو و تجهیزات پزشکی به نیازمندان و اردوهای جهادی، ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی، فعالیت در فضای مجازی برای ترویج مکتب شهید سلیمانی و تهیه محتوا و مشارکت در امر ساخت و توسعه مراکز خدمات سلامت برشمرد و افزود: گزینه «سایر مصادیق» نیز در این فرم برای خدماتی در نظر گرفته شده که خارج از موارد یاد شده اما همسو با اهداف این پویش هستند.

خاطرنشان می‌شود این پویش از سیزدهم دی تا بیست و دوم بهمن ماه ۱۴۰۱، به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس، مدیریت روابط عمومی و کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول