اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ادعای اوکراین: ۴۰۰ نظامی روسیه در یک حمله موشکی کشته شدند

ارتش اوکراین که سابقه انتشار آمارهای تایید نشده از سوی روسیه درباره تلفات مسکو در جنگ را دارد، این بار اعلام کرده که حدود ۴۰۰ نظامی روس در یک حمله موشکی به استان «دونتسک» کشته شدند.

ادعای اوکراین: ۴۰۰ نظامی روسیه در یک حمله موشکی کشته شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای از کی‌یف خبر دادند، ارتش اوکراین آماری درباره حمله موشکی به یکی از مناطق تحت کنترل روسیه در استان دونتسک ارائه داد و اعلام کرد که در مجموع  ۷۰۰ نظامی روس کشته و زخمی شدند.

به گزارش شبکه جهانی «بی‌بی‌سی»، ارتش اوکراین اعلام کرد که حدود ۴۰۰ نظامی روس در حمله موشکی به «مائیکیفکا» در منطقه تحت کنترل روسیه در استان دونتسک کشته و ۳۰۰ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

بنا بر ادعای این رسانه انگلیسی، «دنیل بزسونوف» یکی از مقام‌های ارشد نزدیک به روسیه در منطقه تحت تسلط روسیه در دونتسک اعلام کرد که دو دقیقه بعد از نیمه شب به مائیکیفکا حمله موشکی شد.

طبق گزارش بی‌بی‌سی، بزسونوف به موشک‌های ارسالی واشنگتن به اوکراین اشاره کرد و افزود: «ضربه‌ بزرگی از سوی هیمارس آمریکایی وارد شد... افرادی کشته و زخمی شدند اما هنوز تعدادشان مشخص نیست».

مقام‌های اوکراین تاکنون این موضوع را که حمله موشکی به مائیکیفکا با موشک‌های هیمارس انجام شده است، تایید نکردند.

به رغم ادعای اوکراین درباره کشته شدن ۴۰۰ نظامی روسیه و جراحت ۳۰۰ نفر از آنها در حمله موشکی به مائیکیفکا، مقام‌های مسکو تاکنون اظهارنظری در این باره انجام نداده‌اند.

پایان پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول