اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اعضای کمیسیون آموزش از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف بازدید کردند

اعضای کمیسیون آموزش از بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با همراهی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس دانشگاه شریف بازدید کردند.

اعضای کمیسیون آموزش از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف بازدید کردند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه، 12 دی ماه) از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، جلیلی رئیس دانشگاه شریف و فرخی معاون وزیر علوم، اعضای کمیسیون را همراهی می‌کردند، نمایندگان از ایستگاه نوآوری شریف، مرکز نوآوری بایوتکس و برج فناوری شریف بازدید به عمل آوردند.

در این بازدیدها فعالیت‌ها و محصولات تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف برای اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تشریح و اعضای کمیسیون مشکلات و مسائل شرکت‌های دانش‌بنیان را استماع کردند.

بر اساس گزارش ارائه شده اعضای کمیسیون؛ 600 شرکت دانش‌بنیان با اشتغالزایی مستقیم 3 هزار و 200 نفر در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف فعالیت می‌کنند که سال گذشته 2 هزار و 200 میلیارد تومان فروش محصولات داشته‌اند.

اعضای کمیسیون نیز در این دیدار در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و توسعه پارک‌های علم و فناوری به ویژه در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه و بودجه سال 1402 تأکید کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول