اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برگزاری محفل شعر خاتم سلیمانی 2 با حضور شعرای ملی در قزوین

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین از برگزاری محفل شعر خاتم سلیمانی 2 به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها خبر داد.

برگزاری محفل شعر

سیدجواد خسروی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اعلام این خبر گفت: محفل شعر "خاتم سلیمانی 2" در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه مقاومت با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، صدا و سیمای مرکز قزوین، حوزه هنری، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان قزوین، سازمان بسیج مداحان و بسیج جامعه زنان و شهرداری قزوین و اداره کل کتابخانه های استان برگزار می شود. 

وی افزود: این محفل شعر، چهارشنبه 14 دی ماه ساعت 18 عصر در کتابخانه امام خمینی ره با حضور فرشته سادات حسینی از شاعران کشوری، اسماعیل سکاک، عباس همتی، نفیسه علی پور و طیبه بهبودی از شاعران استان قزوین و سخنرانی فرمانده سپاه صاحب الامر "عج" استان قزوین و خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و قشرهای مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود. 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین ادامه داد: در محفل شعر خاتم سلیمانی 2 علاوه بر سخنرانی و قرائت اشعار در رثای سردار دلها، از نماهنگ جان فدا گروه سرود ابن الرضا رونمایی و از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم استان تجلیل می شود. 

خسروی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر آنچه در قالب هنر می آید جاودانه است، بیان کرد: با برگزاری محفل شعر خاتم سلیمانی 2 جاودانگی مکتب حاج قاسم سلیمانی در قالب شعر نمود پیدا می کند. 

وی افزود: علاوه بر دعوت از شعرا و هنرمندان به محفل شعر خاتم سلیمانی 2، از عموم مردم هم دعوت شده است در این محفل شرکت کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول