اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

راه های روستایی شهرستان میانه با مشکل اساسی روبه رو هستند

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: راه‌های روستایی شهرستان میانه با مشکل اساسی روبه رو هستند، از این‌رو وزارت راه و شهرسازی باید در این رابطه اقدام اساسی انجام دهد.

راه های روستایی شهرستان میانه با مشکل اساسی روبه رو هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، مهدی اسماعیلی به اقدامات انجام شده در حوزه راه روستایی شهرستان میانه اشاره و اظهار کرد: شهرستان میانه حدود ۱۳ درصد راه‌های استان را داراست و از این‌رو نگه داشت این حجم راه روستایی نیازمند اعتبار کافی است.

وی افزود: ما با یک عقب‌ماندگی بسیار چشمگیری در حوزه راه روستایی مواجهه شدیم و به این‌گونه است که از ۴۰۰ روستای شهرستان حدود ۱۲۰ روستا مشکل اساسی دارند علی رغم تلاش‌های زیادی که نمایندگان و مسؤولان شهرستان و استان انجام دادند اما در موضوع راه‌های روستایی اتفاق خاصی نیفتاده است.

نماینده مردم میانه در مجلس بیان داشت: با کوچکترین بارش باران ما شاهد انسداد راه‌های روستایی حوزه انتخابیه هستیم و این جا هم باید وزیر راه و شهرسازی توجه جدی داشته باشند و مطالبات و مشکلات مردم را برطرف کنند تا عقب‌ماندگی چندین ساله را جبران کند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول