اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جان‌فدا| میرزایی: پرونده ترور حاج قاسم را باید تا مجازات جنایتکاران پیگیری کنیم

نماینده اصفهان در مجلس گفت: دستگاه‌های مختلف براساس وظیفه‌ای که دارند باید پرونده ترور حاج قاسم را پیگیری کرده و مجرمان این جنایت را به سزای عمل خود، برسانند.

جان‌فدا| میرزایی: پرونده ترور حاج قاسم را باید تا مجازات جنایتکاران پیگیری کنیم

حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در گفت ,گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فاسر، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سپهبد سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی، علاوه‌بر ویژگی‌های فردی که داشتند، توانایی فوق‌العاده‌ای در ارتباط با هم‌رزمان، زیردستان و مافوق خود و مقام ولایت داشت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: راز اصلی موفقیت ایشان، تبعیت از رهبر معظم انقلاب و اطاعت‌پذیری  ایشان از ولایت بود. چراکه هرقدر هم یک فرد، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای داشته باشد، مدیریت چنین صحنه‌ی عظیم و شکست دادن دشمنی که ۱۰۸ کشور دنیا با وی همراهی می‌کنند، از توانایی یک فرد خارج است و حتماً نیازمند پشتیبانی معنوی و الهی است.

وی با اشاره به جنایت آمریکا علیه شهید سلیمانی تصریح کرد: جسارتی که آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن ایشان انجام دادند، نباید بی پاسخ بماند و بنابر قانون مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه‌، برای دستگاه‌های مختلف وظیفه‌ای قرار داده‌شده که این پرونده را پیگیری کرده و مجرمان این جنایت را به سزای عمل خود، برسانند. البته انتقام خون ایشان گرفته نمی‌شود، مگر این‌که آمریکا از منطقه غرب آسیا به‌طور کلی اخراج شود.

میرزایی با اشاره به الگو بودن شهید سلیمانی، تاکید کرد: مسئله این بود که حاج قاسم، برای انجام کارها، دستی به آسمان و دستی دیگر  بر زمین داشت. بعضی از مسئولین ما دنبال این هستند که هر دو دست را بر زمین داشته باشند و نه کاری با خدا و معنویت و اینها ندارند و بعضی هم هر دو دست را به سمت آسمان می‌برند و می‌خواهند مشکلات را صرفا با دعا کردن و این‌ها حل کنند که هر دو، مسیر افراط‌وتفریط را طی می‌کند.

نماینده مردم اصفهان گفت: خداوند، مزد تلاش های سردار سلیمانی را هم در دنیا داد و آن تشییع جنازه‌ی عظیمی که برای ایشان اتفاق افتاد گوشه ای از مزد دنیایی ایشان بودو ان‌شاءالله مزد اخروی را نیز در روز قیامت خواهند گرفت و در کنار سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانشان،‌محشور خواهند شد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول