اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دشمنان ایمان و غیرت نیروهای فراجا را بر نمی‌تابند/ آتش نفاق دشمن را به پشتوانه فرهنگ شهادت در هم شکسته‌ایم

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: دشمنان ایمان و غیرت نیروهای فراجا را بر نمی‌تابند اما ما آتش نفاق دشمن را به پشتوانه فرهنگ شهادت و خانواده آنها در هم شکسته‌ایم.

دشمنان ایمان و غیرت نیروهای فراجا را بر نمی‌تابند/  آتش نفاق دشمن را به پشتوانه فرهنگ شهادت در هم شکسته‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین عبدی صبح روز دوشنبه در یادواره سرداران و ۸۴۲ شهید امنیت فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی که همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلای اعظم تبریز برگزار شد، اظهار داشت: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و تکریم خانواده شهدا برگزار می‌شود و تقارن آن با حماسه ۹ دی و دهه بصیرت که به واسطه حرکت عظیم مردم در تاریخ ماندگار و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده، بدون شک توفیق الهی است.

وی ادامه داد: تقدیم شهدای بسیار در راه امنیت کشور بیانگر پیمان نیروی انتظامی با شهدا برای تداوم راه آنهاست و بر اساس تاکیدات امام راحل راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم خانواده شهدا، هر چقدر عطر شهدا در جامعه تنین‌انداز شود، جامعه را در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی مصون‌تر خواهد کرد و هر جا فرهنگ شهادت و ایثار جاری و ساری بوده به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: دشمنان ایمان و غیرت نیروهای فراجا را بر نمی‌تابند اما ما آتش نفاق دشمن را به پشتوانه فرهنگ شهادت و خانواده آنها در هم شکسته‌ایم و در برابر آماج دشمنان ایستاده‌ایم تا خاری به جان مردم ایران نرود و همواره در برابر خانواده‌های معظم شهدا سر تعظیم فرود می‌آوریم.

پایان پیام/ ۶۰۰۳۶/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول