اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جان فدا| پاک‌مهر: شهادت شهیدسلیمانی روح تازه‌ای به جبهه مقاومت دمید

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت حاج‌قاسم و خون حاج قاسم، روح تازه‌ای به جبهه مقاومت دمید و نشاط خاصی در جامعه ایجاد کرد و با این اتفاق، روحیه تازه ای به رزمندگان اسلام داده شد.

جان فدا| پاک‌مهر: شهادت شهیدسلیمانی روح تازه‌ای به جبهه مقاومت دمید

محمد پاک‌مهر، نماینده مردم بجنورد در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌گفت: حاج‌قاسم سلیمانی یکی از مؤثرترین نیروهایی بود که در جبهه‌ی مقاومت، برکات زیادی نصیب ملت‌های مسلمان نمود. وی عارفی بود که همچون چمران در کشورهای لبنان و فلسطین واقعاً ید طولایی در مبارزه با صهیونیست داشت.

وی افزود: حاج قاسم، یک مبارز سرآمد هوشمند، واقعاً خستگی‌ناپذیر، بسیار عاشق خدمت به نظام، اسلام و ولایت در جبهه مقاومت بود که در مقابل داعش به‌خوبی و با سربلندی و سرافرازی مبارزه را شروع کرد و به پایان رساند. می توان گفت حاج قاسم واقعاً مرد میدان بود و دیپلماسی را در میدان با عمل نشان داد و ثابت کرد.

پاک مهر تاکید کرد: حاج قاسم کسی بود که با کمترین امکانات و با ایمان قوی به مبارزه با بزرگ‌ترین استکبار جهانی یعنی آمریکا و دستپرورده اش در منطقه یعنی داعش پرداخت و تلاش های آمریکا برای حمایت از داعش در منطقه نیز، خوشبختانه ره به‌جایی نبرد و حاج قاسم پیروز میدان بود.

وی افزود: شهید سلیمانی به همه مبارزین ملل اسلامی نشان داد که ایستادگی، تنها راه مقاومت و مبارزه در مقابل استکبار جهانی و گروه‌های خودساخته این ایادی است و درحقیقت، با ایمان به خدا می‌توانیم بر دشمن دندان مسلح و کشورهای مزدوری که از گروه‌های افراطی مثل داعش حمایت می کنند، پیروز شد.

نماینده مردم بجنورد در پایان تصریح کرد: شهادت حاج‌قاسم و خون حاج قاسم، روح تازه‌ای به جبهه مقاومت دمید و نشاط خاصی در جامعه ایجاد کرد و با این اتفاق، روحیه تازه ای به رزمندگان اسلام داده شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول