اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سردار باقرزاده: یاد شهدا را با سرخم نکردن مقابل دشمنان گرامی بداریم

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطر سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی گفت: اگر می خواهیم یاد و خاطر شهدا را گرامی بداریم نباید جلوی دشمنان سرخم کنیم.

سردار باقرزاده: یاد شهدا را با سرخم نکردن مقابل دشمنان گرامی بداریم

به گزارش گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار سیدمحمد باقرزاده یکشنبه شب در مراسم یادبود سردار شهید سلیمانی و شهدای امنیت در مشهد اظهار کرد:  اگر می خواهیم یاد و خاطر شهدا را گرامی بداریم نباید جلوی دشمنان سرخم کنیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرهای مسلح افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی جزئی از منظومه امام خمینی (ره) بود و امام خمینی نیز حسینی بود، این حسینی ها هستند که می توانند فتنه شکنی کنند، شهیدان حسینی در بزنگاه ها نجات بخش ملت هستند.

وی ادامه داد : بزرگداشت شهدا این است که در برابر بیگانگان سرخم نکنیم، موضوعی که دشمن روی آن هدف گذاری کرده است.

سردار باقرزاده اضافه کرد: نیروهای بسیجی و امنیت به دنبال این هستند که از جنس شهدا باشند لذا نگاه بصیرت افزا و خط شکن در جامعه دارند. گول فضای مجازی و تبلیغات مسموم ماهواره ای را نمی خوردند و حضور تشریفاتی و تبلیغاتی ندارند.

وی گفت: این جماعت پیرو مسیر شهدا اجازه نمی دهند جامعه در شرایط هیجانی بازیچه دست دشمنان شود و پناهگاه مردم هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرهای مسلح افزود: دشمنان به دنبال تضعیف فکر و بصیرت و تزلزل شعور عمومی هستند. تلاش دشمن در ماه‌های اخیر برگرداندن ما به زمان شاه و از بین بردن دین است.

سردار باقرزاده گفت: القای شبهه در احکام دین و قوانین مدنی از دیگر حربه های دشمن و قانون حجاب نیز قانون کشور است و باید رعایت شود.

وی گفت: از چشم اندازی رهبران جامعه از دیگر اقدامات تقابلی دشمن است، در مقابل حربه های دشمن باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه حضور در محفل شهیدان، سیر و سلوک معنوی است،افزود: یکی از اشکالات در نظام آموزشی کشور این است که فرصتی برای اندیشیدن فراهم نمی کند و مسایلی منتقل می شود که جنبه محفوظاتی دارد.

سردار باقر زاده تاکید کرد: اندیشه کردن در زندگی شهدا باید در دستور کار نظام آموزشی قرار گیرد، ما خود را از این دریای غنی و معارف الهی که می تواند در بزنگاه ها برای کشور گرهگشا باشد، محروم کرده‌ایم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرهای مسلح ادامه داد: توجه به بُعد تدینی زندگی شهدا ضروری است. نباید ماورایی در خصوص شهدا صحبت کرد و زندگی ملموس شهدا را باید به تصویر کشاند.

سردار باقرزاده افزود: شهیدگونه زندگی کردن و از جنس شهدا شدن می تواند مقدمه شهادت باشد. خط شکن کسی است که شجاع باشد، شهدا خط شکن بودند.

وی گفت: امنیت و حیات خود را مرهون جانفشانی شهدا هستیم لذا این جلسات ادای دین کوچکی به ساحت شهیدان است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرهای مسلح افزود: اگر کسی با امام هشتم (ع) گسست داشته باشد به خط برادرکشی می افتد، ولایت محوری باید وجود داشته باشد و ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن با خروش انقلابی و ولایت مداری  دوام اعتصام به ولایت را به دنیا نشان خواهند داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول