اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

راهبرد پوسیده تجزیه در ایران جواب نخواهد داد/ هر جا نگاه انقلابی داشتیم موفق شدیم

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان باید بدانند راهبرد انشقاق و تجزیه پوسیده است و در ایران اسلامی جواب نخواهد داد.

راهبرد پوسیده تجزیه در ایران جواب نخواهد داد/ هر جا نگاه انقلابی داشتیم موفق شدیم

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار حسین معروفی امشب در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ضمن شکر به درگاه خدا برای حضور در استان شهیدپرور و قهرمان‌پرور همدان اظهار کرد: امروز دشمنان برای مقابله با نظام الهی تمام توان خود را صرف کردند اما به لطف خدا راه به جایی نبردند.

وی با بیان اینکه ملت ما در مجاهدت ۴۳ ساله خود توانسته‌اند قابلیت‌های بزرگ و متحیرزا برای جهان اسلام و مقابله با دشمن به وجود آورند گفت: خروجی این مجاهدت در انقلاب، عزت، مقاومت و بازدارندگی دشمن برای ملت ماست.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر بخواهیم دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فهرست کنیم ساعت‌ها زمان نیاز داریم افزود: ملت بزرگ ایران در پرتو دین و اهل بیت(ع) و در منطق انقلاب اسلامی، ملتی هوشمند و نظام اسلامی ما نیز نظامی هوشمند است.

وی افزود: امروز دشمن راهبرد مقابله با جمهوری اسلامی را انشقاق و به عبارتی تجزیه قرار داده است‌ اما ملت ما وقتی علیه طاغوت قیام کرد و مقابل آمریکا، انگلیس و صهیونیست ایستاد، همه اقوام در این کار مشارکت کردند.

معروفی تاکید کرد:همه گروه‌های سیاسی و مذاهب، شیعه و سنی تحت امر امام خمینی(ره) علیه نظام سلطه شرکت کردند و معادلات دشمنان در جهان اسلام و منطقه به خطر افتاد و یک تفکر جدید در جهان به نام اسلام ناب محمدی رونق گرفت.

وی با بیان اینکه دشمن بارها برای تجزیه ایران اقدام کرد اما ملت ایستاد و ترفندهای دشمن را خنثی کرد افزود: در یک اجماع جهانی بلوک شرق و غرب جمع شدند تا انقلاب را نابود کنند بنابراین صدام را مامور این کار کردند اما مردم با دست خالی اما با اتکا به خدا و اهل بیت(ع) با همه اقوام و گروه‌های سیاسی و مذاهب هشت سال در یک جنگ نابرابر مبارزه کردند و در نهایت پیروز شدند.

*دشمنان در مقابل عظمت ملت ایران زانو زدند

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه دشمنان در مقابل عظمت ملت ایران زانو زدند گفت: ملت تمام تلاش خود را برای مقابله با دشمنان به کار بست و به سطحی رسید که دشمنان ما امروز باور نمی‌کنند در عرصه‌های بزرگی چون هسته‌ای و موشکی و هوافضا و نانو و... به موفقیت رسیده باشیم.

وی با بیان اینکه اینکه ما زمانی سیم خاردار نداشتیم اما امروز موشک نقطه‌زن داریم و در هر عرصه‌ای که با نگاه انقلابی و جهادی ورود کردیم موفق شدیم بیان کرد: امروز دانشمندان هسته‌ای غرب پیرمردان ۸۰ ساله هستند و دانشمندان ما جوانان ۳۰ و ۴۰ ساله و این هنر انقلاب و اهل بیت(ع) و خروجی انقلاب اسلامی است و هنر ولایت که چنین صاحب شوکت بود.

معروفی گفت: پس از آن در جریان ۸۸ که علیه ایران فتنه انداختند مردم با هوشیاری حماسه ۹ دی را رقم زدند و پیامی به دنیا صادر کردند که «ای نخبگانی که سکوت کردید، بدانید اگر خطا کنید و سکوت کنید، ما به شما نگاه نمی‌کنیم و مستقیم به امام خود متصل می‌شویم».

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی کاملا مردمی و خودجوش بود تأکید کرد: مردم به تبعیت از امام خود ۹ دی را خلق کردند، آنها وقتی دیدند دشمنان کشور ما را به لبه پرتگاه آوردند، قیام کردند و این بصیرت ملت ایران است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در سال ۹۶، ۹۷ و ۹۸ نیز دشمنان هرچه علیه کشور و نظام تلاش کردند مردم آنها را با بصیرت خود خنثی کردند اظهار کرد: در سال ۹۸ حاج قاسم را شهید کردند تا قلب جهان اسلام از کار بیفتد اما ۲۵ میلیون نفر از مردم با هر نگاهی زیر پیکر مطهر او را گرفتند که این نرم‌افزار انتقام از دشمنان و نظام سلطه بود.

* بصیرت مردم حقیقت جمهوری اسلامی است

وی با اشاره به جمله‌ای از امام(ره) که فرمودند انقلاب زنده است تاکید کرد: امسال نیز که دشمن با عملیات رسانه‌ای و روانی جدی به دنبال تصرف ذهن ملت ما بودند، باز هم شکست خوردند و پاسخ خود را در تشییع شهدای گمنام در سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) گرفتند.

معروفی با بیان اینکه بصیرت مردم حقیقت جامعه ماست تأکید کرد: در ۱۳ آبان نیز حضور ملت را دیدیم، حضوری که حقیقت جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز در سالگرد شهادت حاج قاسم می‌بینیم که این اتفاق همچون عاشورا تازه مانده است و مردم در صحنه حضور دارند اظهار کرد: این حقیقت جمهوری اسلامی و هوشمندی ملت ایران است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه دشمنان ما باید بدانند راهبرد انشقاق و تجزیه پوسیده است و در ایران اسلامی جواب نخواهد داد در ادامه سخنانش تاکید کرد: مدیران ما نیز باید با روحیه انقلابی و جهادی و همت مردم بزرگ مشکلات اقتصادی را حل کنند.

معروفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خاطره‌ای از سردار اظهار کرد: ۲۶ سال پیش یکبار به من گفت «من از خدا خواستم به انقلاب خدمت کنم و باید برای این کار خودم را وقف کنم؛ وقف دین، اهل بیت، انقلاب اسلامی، آبروی ملت ایران، ناموس، تمامیت ارضی و ولایت».

وی با بیان اینکه انسانی که خود را وقف کند از خود عبور می‌کند گفت: ایشان در ادامه به من گفتند از خداوند خواسته‌ام آنقدر به من مشغله بدهد که فکر گناه نکنم؛ ما هم یکبار حاج قاسم را بدون مشغله ندیدیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه برای خانواده سردار، حاج قاسم ۱۳ دی شهید نشد چراکه در لبنان، سوریه و فلسطین هیچ امیدی به بازگشت ایشان نبود تأکید کرد: بچه‌های حاج قاسم یکبار پدر را سیر ندیدند.

وی با بیان اینکه حضرت آقا فرمود که حاج قاسم از نفسش عبور کرده بود گفت: از سال ۶۱ حاج قاسم را می‌شناسم او فرمانده، مربی و مراد ما بود، حاج‌قاسم در جبهه مقاومت و بعد از شهادت «سردار دلها» نشد او «سردار دلها» بود.

معروفی افزود: سردار برای بچه‌های شهدا بسیار وقت می‌گذاشت و جای پدرشان بود، بچه‌های شهدا می‌گویند الان یتیم شدیم، سیره سردار در توجه به فرزندان شهدا همان سیره امام علی(ع) بود.

وی برای شهید سلیمانی چند ویژگی گذشت تعریف کرد و افزود: اولین مورد گذشت از گناه بود او جسم و روحش پاک بود، دومین مورد گذشت از مال بود، حاج قاسم هیچ عقبه مالی ندارد، یک خانه دارد که وقف حضرت فاطمه(س) است بچه‌هایش هم کار دولتی ندارند، سومین مورد گذشت از آبرو برای اسلام و دین و مسلمین بود و گذشت از عزیزان، خانواده و دوستانش.

* در وجود حاج قاسم ایمان واقعی و عملی بود

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما برای معرفی سردار باید دوستان و همرزمانش چون سردار همدانی را معرفی کنیم، گذشت از جان را دیگر ویژگی حاج قاسم دانست و افزود: وقتی از چهار مساله مهم بالا بگذری گذشت از جان هم رخ می‌دهد.

وی افزود: حاج قاسم در پاسخ به خبرنگاری که گفت صهیونیست‌ها می‌خواهند شما را ترور کنند، خندید و عنوان کرد؛ ۳۸ سال در کوه و دشت ودریا دنبال شهادتم، حالا آنها من را از مرگ می‌ترسانند.

معروفی با بیان اینکه در وجود حاج قاسم ایمان واقعی و عملی بود خاطرنشان کرد: وعده الهی حق است و تخلف‌ناپذیر، توکل به خدا در حاج قاسم موج می‌زند.

وی گفت: گاهی فکر می‌کردم حاج قاسم سادات است که به حضرت فاطمه زهرا(س) اینقدر ارادت دارد چنان که در شب عملیات کربلای ۵ دو ساعت با ذکر حضرت زهرا گریه کرد، ما عشق و ایمان واقعی را در او دیدیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه بصیرت حاج قاسم عجیب بود تاکید کرد: وفای به امام و بصیرت به امام در حاج قاسم موج می‌زند، ویژگی بعدی او صبر بود.

وی گفت: حاج قاسم به صبر در مقابل دوستان اهمیت بیشتری می‌داد و اعتقاد داشت اگر کسی با یک نخ به جمهوری اسلامی متصل است باید با یک طناب او را نگاه داشت و این جذب حداکثری است.

*حاج قاسم همیشه اخلاص در عمل را به ما سفارش می‌کرد

معروفی با تاکید بر اینکه حاج قاسم همیشه اخلاص در عمل را به ما سفارش می‌کرد و آن را با کربلا قیاس می‌کرد بیان کرد: ما برای شهید سلیمانی و مکتب ایشان ۳۰ نظام تعریف کردیم چون نظام اعتقادی، ولایی، سیاسی تا خانواده و شهدا و... که مصداقی بر عملکرد این انسان بزرگ است.

وی با بیان اینکه اولین نظام مکتب فکر سردار ولایت‌باوری است تاکید کرد: حاج قاسم منتظر فتوا و دستور نبود، بلکه به میل ولی و حجت خدا کار می‌کرد، خیلی‌ها خواستند او را از جبهه مقاومت برگردانند اما او می‌دانست امام امت چه می‌خواهد بنابراین ماند و باغی از زمین سوخته باقی گذاشت.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سردار بارها در رابطه با تبعیت از حضرت آقا و ولایت در وصیت خود صحبت کرده است تصریح کرد: حاج قاسم چهار ماه قبل از شهادتش موقوفه بیت‌الزهرا را نوشت، در این وقف نامه آمده؛ هر کس مرثیه می‌خواند، مصیبت می‌خواند، روضه می‌خواند باید محب اهل بیت(ع)، امام خمینی(ره) و امام خامنه‌‌ای(مدظله‌العالی) باشد.

*سردار صد درصد سیاسی بود اما سیاسی‌کار و اهل حزب نبود

وی گفت: او به خوبی می‌دانست چه کسی در حال هدایت صحیح انسان‌هاست، بنابراین همه علما را با امام ما قیاس می‌کند و این نظام ولایی شهید سلیمانی است.

معروفی در تشریح نظام سیاسی شهید سلیمانی تصریح کرد: برخی می‌گویند شهید سلیمانی سیاسی نبود، این حرف ظلم به حاج قاسم است او صد درصد سیاسی بود اما سیاسی‌کار و اهل حزب نبود، سیاست او
نظام الهی و سیاست امام جامعه بود و اگر این نبود نمی‌توانست در جبهه حق حرکت کند.

وی گفت: سیاست حاج قاسم مبتنی بر اصول است، اصول ولایت، قانون اساسی، ملت، تمامیت اراضی، ارزش‌های الهی و ناموس.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین حاج قاسم را بزرگترین شخصیت تخریبی دشمن در جهان اسلام دانست و اظهار کرد: اسماعیل هنیه در روز تشییع ایشان گفت؛ سردار سلیمانی شهید قدس است و او ثابت کرد اسلام ناب جمهوری اسلامی و شیعه است، حاج قاسم نگاه جامعه تسنن را به انقلاب و شیعه و ملت ایران تغییر داد.

وی تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس، فرماندهی سپاه قدس، ۲۱ سال در جبهه مقاومت و فرماندهی اسلام یک نفر را سراغ ندارید که بگوید حاج قاسم برای بقای خود من را هل داد، او اهل دست‌گیری بود نه مچ‌گیری.

*وحدت در جبهه حق تولید قدرت نرم است

معروفی با تاکید بر اینکه وحدت در جبهه حق تولید قدرت نرم است اظهار کرد: ما به دنبال تولید شهید سلیمانی هستیم، تولید شهید سلیمانی جنسیت ندارد و مبتنی است بر اندیشه و نظام تربیتی ولایت.

وی با بیان اینکه هر کس سردار را معرفی کند یعنی جمهوری اسلامی و انقلاب را درست معرفی کرده است، تصریح کرد: حاج قاسم معجزه انقلاب اسلامی است که بچه روستایی را به جایی می‌رساند که در حوزه مدیریت استراتژیک و کار و فعالیت کسی مانند او نیست.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ما مراقب مردمی بودن او هستیم و نمی‌خواهیم او را حاکمیتی کنیم گفت: آمریکایی‌ها با محاسبه غلط سردار ما را زدند تا با خیال خود با این کار قلب جهان اسلام را از کار بیندازند اما او ۸۰ میلیون قلب در ایران شد و این همان معجزه انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: حاج قاسم نماد است یعنی نماد همه شهدا، او جهت و مسیر است تا راه را پیدا کنیم، شهید حاج قاسم نماد ملت ایران است.

*حاج قاسم محصول تفکر انقلاب، امام و حضرت آقاست

معروفی با بیان اینکه امروز همه مردم ایران از هر قشری با هر تفکری، چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب عکس شهید سلیمانی را در منزل خود نصب کرده‌اند تأکید کرد: حاج قاسم محصول تفکر انقلاب، امام و حضرت آقاست.

وی تأکید کرد: استاد و مربی حاج قاسم حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است، وقتی دشمن همه هجمه را بر روی امام ما می‌گذارد چون می‌داند ایشان تاثیرگذار است بنابراین باید مراقب باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برای شناخت رهبر و انقلاب خود باید به کشورهای منطقه برویم چراکه ایشان همه معادلات کفر را بر هم زد و اقتدار جهان اسلام و شیعه را حفظ کرد گفت: ما اگر تمام فهرست خروجی‌ها را یک طرف بگذاریم و تنها یک خروجی آن هم ولایت را بگوییم برد کرده‌ایم، در غیر این صورت از افغانستان بدتر می‌شدیم.

وی گفت: ملت ایران در جنگ‌های دشمن علیه کشور و فتنه‌های ۸۸، ۹۶، ۹۷، ۹۸ و امسال پیروز شدند، امروز امتحان، امتحان نخبگان است و باید آنها مراقب باشند.

معروفی با بیان اینکه برای دفاع از نظام مقدس جمهوری سکوت جایز نیست اظهار کرد: هر کس در هر منزلتی و هر سطحی از انقلاب اسلامی حفاظت کند، نباید بگذاریم دشمن مستانه به ملت ما حمله کند و باید هرچه داریم پای ملت، ناموس و دین خود بریزیم

پایان پیام/ 89040

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول