اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

نذر نان مردم استان مرکزی به یاد حاج قاسم


مردم استان مرکزی در حرکتی خودجوش و مردمی با راه اندازی پویش مردمی نذر نان به یاد حاج قاسم یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

نذر نان مردم استان مرکزی به یاد حاج قاسم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، استان مرکزی در آستانه 13 دیماه سالروز شهادت سردارسپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی شاهد حرکت‌های خودجوش و مردمی برای بزرگداشت یاد و خاطره این فرمانده بزرگ و نام آشنای جبهه مقاومت است.

این درحالیست که چند روز مانده تا سالروز شهادت سردارشهید سلیمانی مردم استان مرکزی در شهرهای مختلف استان مرکزی با نذر نان و تقبل مالی توزیع نان رایگان در مناطق مختلف شهری و روستایی یاد و خاطره حاج قاسم را گرامی داشته اند.

نذر نان در شهرهای استان مرکزی محدود به یک نقطه نبوده و در هرشهر مناطق مختلف نانوایی های مختلفی با هزینه های مردمی و نصب تراکت های ساده ودرعین حال سرشار از عشق حاج قاسم و شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم مشغول پخت و توزیع نان در استان مرکزی هستند.

در شهر اراک نیز حدود بیش از 10 نقطه مختلف شهری از مناطق مرکزی شهر اراک تا حاشیه شهر با مشارکت و هزینه خیران و مردم استان درحال پخت و توزیع نان رایگان هستند.

در خمین و زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز همزمان با این ایام و در کنار شهر اراک پیش‌قراول اجرای این کار مردمی و توزیع نان رایگان در 3 نقطه مختلف شهری است.

با این حال، پس از آغاز این پویش مردمی همه‌گیری آن در شهرهای مختلف استان نیز وجود دارد و شهرهای مختلف نیز به این پویش مردمی درحال افزوده شدن هستند.
انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول