اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نقشه کرونایی چهارمحال و بختیاری آبی شد

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون تمام شهرستان‌های ده‌گانه استان چهارمحال و بختیاری در وضعیت آبی و عادی کرونایی قرار دارند.

نقشه کرونایی چهارمحال و بختیاری آبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، علی احمدی گفت: هم‌اکنون تمام شهرستان‌های ده‌گانه استان چهارمحال و بختیاری در وضعیت آبی و عادی کرونایی قرار دارند.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به مشاهده موارد ابتلا به سویه جدید امیکرون در برخی از کشورها، اظهار داشت: با توجه به ابتلای چند نفر به این سویه در کشور، احتمال شیوع سویه جدید امیکرون با نام xbb در ایران نیز وجود دارد، لذا اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی مردم در این زمینه الزامی است.

احمدی تاکید کرد: پرهیز از ساده‌اندیشی، رعایت موازین بهداشتی، تکمیل دزهای واکسیناسیون، استفاده از ماسک و شست‌وشوی مداوم دست‌ها از جمله مهمترین اقدامات در جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری است.

وی یادآور شد: دوری از تجمعات به‌ویژه در فضاهای بسته از دیگر اقدامات مهم برای مقابله با کرونا محسوب می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت استان بیان کرد: این ویروس در مقایسه با سویه‌های قبلی قابلیت سرایت‌پذیری بالاتری دارد و شدت آن نیز بسیار بیشتر است.

احمدی خاطرنشان کرد: افراد واکسینه‌شده نسبت به این بیماری ایمن‌تر خواهند بود.

وی مطرح کرد: همه مراکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه‌های شبانه‌روزی سرپایی در سطح استان آماده ارائه خدمات به بیماران هستند.

رئیس مرکز بهداشت استان افزود: در نشست ستاد دانشگاهی مقابله با کووید_۱۹، تدابیر لازم برای به حداقل رساندن خسارت در مواجهه با پیک جدید بیماری اندیشیده شده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول