اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح تنها مدرسه‌ کشور که توسط سردار سلیمانی کلنگ‌زنی شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از افتتاح تنها مدرسه‌ کشور که کلنگ‌زنی آن توسط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده همزمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها در ملایر خبر داد.

افتتاح تنها مدرسه‌ کشور که توسط سردار سلیمانی کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان؛ حمید شیرازیانی با اشاره به افتتاح تنها مدرسه‌ کشور که توسط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کلنگ‌زنی شده بود همزمان با سالگرد شهادت این سردار بزرگ خبر داد و اظهار کرد: کلنگ احداث این مدرسه در مهر ۱۳۹۵ توسط حاج قاسم سلیمانی به زمین زده شده که ۱۳ دی‌ماه افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه، تنها مدرسه‌ای در سطح کشور است که کلنگ‌زنی آن به دست سرادر شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده و به همین دلیل به نام ایشان، نامگذاری شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه برای بهره‌برداری از این بنا ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: این دبیرستان با زیربنای ۲ هزار و ۳۵۰ متر مربع، ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع محوطه و ۱۹۰ متر طول دیوارکشی، دارای ۱۸ کلاس و اتاق است.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه دخترانه شهید قاسم سلیمانی ملایر با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش، سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور، مسئولان استان و نمایندگان شهرستان ملایر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

پایان پیام/ 89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول