اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آخرین وضعیت آم آر آی پارسیان به کجا رسید؟

دستگاه ام آر آی چشم انتظار تکمیل ساختمان است و بزودی بیمارستان رستمانی صاحب ام آر آی می شود.

آخرین وضعیت آم آر آی پارسیان به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در جریان بازدید امروز جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ظرفیت های درمانی شهرستان پارسیان، در خصوص مسائل موجود و شاخص های بهداشتی و درمانی شهرستان، فرصت ها و تهدیدها بررسی و تبادل نظر شد.

جاودان بیان داشت: با توجه به موقعیت بسیار حساس شهرستان پارسیان و همجواری با دو استان فارس و بوشهر و نزدیکترین نقطه به منطقه عسلویه، نیازمند توجه ویژه همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی به امر سلامت مردم منطقه هستیم.

وی افزود: در حال حاضر جمعیت مهاجر و نیروهای کار بسیاری از سراسر کشور در این شهرستان ساکن هستند که این آمار در سال‌های آتی افزایش خواهد یافت لذا در صورت عدم توجه به زیر ساخت‌های سلامت، آسیب های جبران ناپذیری در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه ایجاد خواهد شد که لازم است با تلاش همگانی در راستای سلامت مردم شهرستان پارسیان، کوشا باشیم.

سپس دکتر جاودان از  بیمارستان رستمانی پارسیان بازدید کرد و به موضوع احداث ساختمان جدید MRI در بیمارستان پرداختند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تشکر از زحمات و حمایت‌های خیرین فعال در حوزه سلامت تاکید کرد: با توجه به فرصت ایجاد شده و اختصاص یک دستگاه MRI به بیمارستان رستمانی پارسیان، الزامیست که ظرف مدت 2 ماه آینده ساختمان جدید با رعایت استانداردهای لازم و تایید کارشناسان فنی، احداث و به بهره برداری برسد.

در ادامه رییس دانشگاه علوم پزشکی ضمن بازدید از بخش‌های بیمارستان و عیادت از بیماران بستری، با کارکنان این بیمارستان دیدار نیز دیدار کرد.

وی همچنین در این بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت روستایی بوچیر و زیارت نیز بازدید کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول