اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس من| در صورت اعلام آمادگی شرکت‌های هواپیمایی پرواز مسافربری از فسا انجام می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های فارس گفت:درحال حاضر فرودگاه فسا نواقصی دارد، اما درصورت اعلام آمادگی و تقاضا برای برقراری پرواز مسافربری از سوی شرکت‌های هواپیمایی، درمدت زمان بسیار کوتاه نواقص را رفع میکنیم و دراختیارشان قرار می‌دهیم.

فارس من| در صورت اعلام آمادگی شرکت‌های هواپیمایی پرواز مسافربری از فسا انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرودگاه شهدای فسا در ۱۰ کیلومتری جنوب غربی شهر فسا، در استان فارس قرار دارد و در حال حاضر در این فرودگاه پروازهای آموزشی، محلی، فرودهای اضطراری انجام می‌شود. 

فرودگاه فسا پرواز های مسافربری ندارد، این مسئله سبب  نارضایتی عده ای از شهروندان از شرایط شده و آنها خواهان پروازهای مسافربری؛ درگام اول برای حمل و نقل مسافر و در گام دوم به منظور توسعه زیر ساخت ها و افزایش توسعه اقتصادی، جذب گردشگر و سرمایه گذار هستند، به همین منظور این موضوع را با عنوان ( راه اندازی فرودگاه فسا چه شد؟) در سامانه فارس من ثبت نمودند.

این مطالبه را از مدیرکل فرودگاه های فارس جویا شدیم

غلامرضا کریم آقائی با اشاره به اینکه مسئولیت برقراری پرواز های مسافربری برعهده شرکت های هواپیمایی است،گفت: شرکت های هواپیمایی برنامه ریزی های لازم را برای انجام امورات پروازی انجام می دهند و برای برقراری پرواز های مسافربری نیاز به اعلام آمادگی و تقاضا از طرف این شرکت ها هستیم. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسافت میان شیراز تا فسا کم است، تاکنون درخواستی از سوی شرکت های هواپیمایی برای برقراری پروازهای مسافربری در این فرودگاه نداشتیم. 

کریم آقائی خاطر نشان کرد: درحال حاضر فرودگاه فسا نواقصی دارد، اما درصورت اعلام آمادگی و تقاضا برای برقراری پرواز مسافربری از سوی شرکت های هواپیمایی، درمدت زمان بسیار کوتاه نواقص را رفع کرده و دراختیارشان قرار می‌دهیم. 

مدیرکل فرودگاه های فارس در خصوص نحوه فعالیت فعلی فرودگاه فسا گفت: فرودگاه فسا یک زیرساخت برای این شهر محسوب میگردد و درموارد اضطراری و بحرانی، برای پرواز های تفریحی، آموزشی، vip و آموزش خلبان از این فرودگاه استفاده می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول