اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آلودگی هوا مدارس ابتدایی کاشان و آران و بیدگل را غیرحضوری کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، مدارس دوره اول و دوم ابتدایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی این دو شهرستان را تعطیل اعلام کرد.

آلودگی هوا مدارس ابتدایی کاشان و آران و بیدگل را غیرحضوری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، پایداری جو و وارونگی دما کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان فردا یکشنبه ۱۰ دی ماه مدارس دوره اول و دوم ابتدایی، شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی این دو شهرستان را تعطیل اعلام کرد.

وی با بیان اینکه سایر مراکز آموزشی استان دایر است، گفت: همچنان توصیه می‌شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته‌های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

شیشه فروش بیان کرد: کارگروه اضطرار به صورت مستمر در استانداری اصفهان فعال است و با جمع‌بندی گزارش‌های زیست محیطی، پیش‌بینی‌های جوی و بهداشت و سلامت، متناسب با شرایط برای روزهای آینده تصمیم خواهد گرفت و بر اجرای دقیق مصوبات نیز نظارت خواهد کرد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول