اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

هادی چوپان: وظیفه ماست آرامش را به کشور برگردانیم+ فیلم

هادی چوپان قهرمان مستر المپیا در مراسم استقبالش در شیراز گفت: وظیفه ما این است آرامش را به کشور برگردانیم، مشکلات در داخل کشور حل می‌شود، نباید مشکلات را به خارج کشور انتقال دهیم که باعث سواستفاده دیگران شود.

هادی چوپان: وظیفه ماست آرامش را به کشور برگردانیم+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هادی چوپان دقایقی پس از ورود به زادگاهش استان فارس چنین گفته است:‌ امیدوارم بتوانیم آرامش را به خودمان برگردانیم و خودمان را در برابر مشکلات و ناراحتی ها حفظ کنیم، : وظیفه ما این است آرمش را به کشور برگردانیم، مشکلات در داخل کشور حل می‌شود.

نخستین ورزشکار ایرانی و قاره آسیا که موفق به کسب مدال طلای مسترالمپیا شده است، در ادامه اظهار داشت: آرام باشیم، مثل گذشته و تاریخمان و فرهنگمان، با افتخار، با صبر و شکیبایی.

چوپان با تأکید بر اینکه نباید مشکلات داخلی را به بیرون کشور انتقال داد که کسی سوء استفاده کند، گفت:‌ باید از هویت ایرانی و اصالت خود دفاع کنیم.

وی اظهارداشت: مشکلات ما مربوط به خودمان است، مربوط به خارج از مرز نیست. برای نام کشورمان و خاک کشورمان از همه چیز بگذارید اما اسم ایران را از خودتان جدا نکنید.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول