اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف اموال مسروقه در ضایعات فروشی‌های کهریزک/ ۴ نفر دستگیر شدند

بخشدار کهریزک گفت: اقلام متعلق به ادارات آب، برق، گاز و مخابرات در گشت مشترک بازرسی از واحدهای خرید و فروش ضایعات بخش کهریزک کشف و ۴ نفر متخلف در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف اموال مسروقه در ضایعات فروشی‌های کهریزک/ ۴ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، امین بابایی بخشدار کهریزک با اشاره به اجرای طرح برخورد با واحدهای غیرمجاز خرید و فروش ضایعات در سطح بخش کهریزک اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات جلسه پیشگیری از سرقت بخش کهریزک و پس از اخذ دستور مقام قضایی، دو تیم گشت مشترک به طور همزمان واحدهای خرید و فروش ضایعات، ذوب و تولید مس در سطح باقرشهر و کهریزک که از قبل شناسایی شده بودند را مورد رصد و بازرسی قرار دادند.

وی گفت: در این گشت مشترک که با حضور عوامل بخشداری کهریزک، نماینده دادستان، فرماندهی انتظامی شهرستان ری(کلانتری‌های ۱۷۵ باقرشهر و ۱۷۰ کهریزک)، شهرداری‌های باقرشهر و کهریزک، ادارات آب، برق، گاز و مخابرات صورت گرفت؛ ۱۴ واحد از میان ۵۰ واحد شناسایی شده مورد بازرسی قرار گرفته و واحدهای فاقد مجوز فعالیت اخطاریه گرفتند.

 

بخشدار کهریزک در تشریح جزئیات این گشت تصریح کرد: ۴ نفر از متخلفان به جرم خرید غیرقانونی کالاهای مسروقه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به حوزه قضایی معرفی شدند.

بابایی افزود: همچنین کشفیاتی متعلق به ادارات آب، برق، گاز و مخابرات شامل کابل‌های مخابراتی، ۵۰ متر کابل برق، ۳۰ کیلوگرم پوسته سیم کابل فشار قوی، پمپ آب و … از واحدهای یاد شده ضبط شد.

 

بخشدار کهریزک ضمن تقدیر از ریاست حوزه قضایی بخش کهریزک به جهت حضور موثر در طرح‌های مختلف گفت: خوشبختانه با همراهی مناسب حوزه قضایی، رصدهای مستمر، تشدید نظارت و برخورد جدی با متخلفان کاهش چشمگیری در سطح فعالیت اینگونه واحدها در بخش کهریزک داشته‌ایم و این مهم را به متخلفان تفهیم کرده‌ایم که واحدهای خرید و فروش ضایعات جایی در بخش کهریزک نداشته و ندارند.

پایان پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول