اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دادستان زنجان: مشاوران املاک حق خرید و فروش امتیاز مسکن ملی را ندارند

دادستان زنجان گفت: در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و تشکیل پرونده‌های قضایی، همه مشاوران املاک باید توجه به این نکات داشته و از عقد قرارداد این مسکن‌ها خودداری کنند.

دادستان زنجان: مشاوران املاک حق خرید و فروش امتیاز مسکن ملی را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان بهروز عباسی در نامه‌ای به اداره کل راه و شهر‌سازی استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه برخی از مشاوران املاک در سطح شهر اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند، اظهار کرد: حتی در مواردی نیز واگذاری این امتیاز همزمان به اشخاص متعدد و با دریافت مبالغی از چندین فرد انجام شده که باعث از دست رفتن سرمایه افراد فریب خورده و افزایش مراجعان به مراجع قضایی شده است.
دادستان زنجان افزود: از آنجایی که این امتیاز در این مرحله قائم به شخص محسوب می‌شود و از طرفی واگذاری آن با اهداف طرح منافات دارد و مشخص نبودن اوصاف مورد قرارداد زمینه بروز اختلافات آتی را نیز به همراه خواهد داشت، مقتضی است در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و تشکیل پرونده‌های قضایی، همه مشاوران املاک باید توجه به این نکات داشته و از عقد قرارداد این مسکن‌ها خودداری کنند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شده است بازرسی‌های مستمر و منظمی به منظور مقابله با تخلفات در این حوزه انجام و ظرف ۳۰ روز آینده موارد به دادسرای زنجان ارسال شود.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول