اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

وزیر دفاع روسیه: پیروزی ارتش، اجتناب‌ناپذیر است

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در آستانه سال نو میلادی طی پیامی خطاب به نظامیان ارتش اعلام کرد که پیروزی این کشور یک موضوع اجتناب ناپذیر است.

وزیر دفاع روسیه: پیروزی ارتش، اجتناب‌ناپذیر است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با استمرار درگیری‌ نظامی روسیه و اوکراین در آستانه سال ۲۰۲۳ میلادی، وزیر دفاع روسیه پیامی منتشر و پیروزی مسکو را موضوعی «اجتناب ناپذیر» توصیف کرد.

منابع رسانه‌ای در روسیه خبر دادند، سرگئی شویگو وزیر دفاع این کشور در پیامی پیشاپیش سال جدید میلادی را به سربازان و نظامیان روسیه تبریک گفت و از آنها به دلیل شجاعت و قهرمانی در انجام خدمات نظامی‌شان تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در پیام شویگو آمده است: «برای همه در سال آینده آرزوی سلامتی، استقامت، رفقای قابل اعتماد و فداکار و البته آسمانی صاف دارم! مانند سال نو، پیروزی ما (هم) اجتناب ناپذیر است».

وزیر دفاع روسیه با تاکید بر مواجهه این کشور با «وضعیت دشوار نظامی و سیاسی» در سال ۲۰۲۲ به سربازان روسی اطمینان داد که تعطیلات سال نو نه تنها یک سنت خوب مردمی باقی می‌ماند، بلکه «به عنوان نمادی از امیدهای ما برای آینده‌ای صلح آمیز، معنای عمیق‌تری به خود می‌گیرد».

این مقام ارشد مسکو ادامه داد: «ارتش روسیه قهرمانانه ماموریت‌های رزمی را در خطوط مقدم، در وظایف رزمی و در مناطق دورافتاده اقیانوس‌ها انجام می‌دهد. امروز شما نه تنها از تاریخ بزرگ روسیه، بلکه از آینده درخشان آن نیز دفاع می‌کنید. روسیه پشت هر یک از ماها است!».

وزیر دفاع روسیه افزود: «سالی که رو به اتمام است برای همیشه وارد تاریخ نظامی میهن خواهد شد، مملو از اقدامات جاودانه، شجاعت فداکارانه و قهرمانی شما در مبارزه با نئونازیسم و تروریسم».

وی همچنین با یادآوری جان باختن و زخمی شدن نیروهای نظامی روسیه در جریان انجام وظایف محوله در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد: «ما همیشه رفقای خود را به یاد خواهیم آورد که در حین انجام وظیفه جنگی خود برای حق صحبت کردن به روسی جهت نجات غیرنظامیان از نسل کشی و خشونت، خود را قربانی کردند. یاد آنها برای همیشه در قلب مردم روسیه زنده خواهد ماند».

تمجید سرگئی شویگو از فداکاری‌های نظامیان و اطمینان بخشی او درباره پیروزی «اجتناب ناپذیر» ارتش روسیه در سال ۲۰۲۳ در شرایطی مطرح شده که جنگ این کشور و اوکراین از ششم فوریه ۲۰۲۲ (پنجم اسفندماه ۱۴۰۰) آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول