اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

ساخت ۴۴۶ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در سیب و سوران

رییس اداره راه و شهرسازی سیب و سوران گفت: امسال عملیات ساخت ۴۴۶ واحد تک ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان آغاز شد که در حال حاضر بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ساخت ۴۴۶ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در سیب و سوران

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عبدالعلیم درازهی اظهار داشت: در قالب ساخت واحدهای تک واحدی ویلایی در سیب و سوران در افق چهار ساله، ۱۱۰ هکتار زمین در این شهرستان تامین شده است که این اراضی برای ساخت یک هزار و ۴۲۴ واحد ویلایی این شهرستان در برنامه زمان بندی کفایت می کند.

وی ادامه داد: کل متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه نهضت ملی مسکن در شهرستان سیب و سوران بیش از ۲هزار و ۵۶۶ نفر است که تایید شدگان نهایی بلافاصله بعد از پرداخت آورده اولیه به پروژه ها معرفی می شوند.

رییس اداره راه و شهرسازی سیب و سوران با بیان اینکه تمامی متقاضیان واجد شرایط این شهرستان می‌توانند از زمین رایگان برای ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن بهره‌مند شوند، گفت: احداث مسکن برای ثبت‌کنندگان این طرح منوط به پرداخت آورده متقاضیان است چرا که این طرح تقاضا محور بوده و هرچه واریزی متقاضیان بیشتر باشد تعداد واحد بیشتری احداث می‌شود.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول