اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

متخلفان اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد بیش از 933 میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت 933 میلیارد و 753 میلیون ریالی متخلفان اقتصادی در سه حوزه قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات در استان خبر داد.

متخلفان اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد بیش از 933 میلیارد ریال جریمه شدند

 سید حمزه لقمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تا پایان آذرماه سال جاری از 8 هزار 836 فقره پرونده تخلفات اقتصادی  در مجموع بالغ بر 933 میلیاردو 753میلیون ریال محکومیت مالی برای محکومین قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، و کالا و خدمات در استان صادر گردیده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعداد 2 هزار 561 بازرسی در گشت های مشترک این اداره  با دستگاههای متولی از جمله سازمانها و دستگاههای نظارتی، دادستانی، اطلاعات سپاه، اداره کل اطلاعات، جهاد کشاورزی، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، بسیج اصناف، اتاق اصناف که نظارت بر امر اقتصاد را عهده دار هستند انجام گرفت.

لقمانی عنوان کرد: این سازمان به عنوان  ملجاء و مرجع رسیدگی به تخلفات اقتصادی در بخشهای مختلف دولتی و خصوصی بوده که بر اساس قوانین موضوعه با متخلفان برخورد می نماید.

وی گفت: همچنین تعزیرات حکومتی حامی مردم و مصرف کنندگان و کاسبان منصف است و به صورت قاطع  با افرادی که قصد سودجویی و منفعت طلبی  دارند و یا تنها منافع خود را مطمح نظر قرار می دهند مبارزه جدی و اثر گذار خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول