اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

جابجایی بیش از ۳میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در جنوب سیستان وبلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ۳میلیون و ۶۲۰ هزار و ۵۹۳تن کالا در طی ۹ماهه سالجاری توسط ناوگان باری در جنوب این استان جابجا شد.

جابجایی بیش از ۳میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان،علی قبا اظهار داشت: این میزان کالا توسط ۲۰۰هزار و ۳۹۱سفر باری جابجا شده است. 

وی کالا های نفتی و تجاری را از جمله کالاهای جابجا شده در جنوب استان در این مدت ذکر کرد و گفت: جابجایی کالا در این مدت در جنوب استان نسبت به مدت مشابه سال قبل  رشد حدود ۹ درصدی را نشان می دهد. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان حمایت از فعالان بخش حمل و نقل کالا  را از دیگر اولویت‌های این اداره کل ذکر کرد و گفت: بیش از ۴۴۰ راننده باری در حوزه حمل و نقل در استان سیستان و بلوچستان فعالیت دارند و با تلاش شبانه روزی خود مانع از کمبود مایحتاج مورد نیاز مردم می شوند.

قبا در پایان افزود: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل ونقل کالا در قالب کمیسیون های ماده ۱۲،۱۱و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان انجام می‌شود و هموطنان،رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

پایان پیام/3139
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول