اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

رونمایی از دو خدمت جدید بیمه تجارت‌نو

مدیر عامل بیمه تجارت‌نو با بیان اینکه شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان یکی از شرکت‌های پیش رو در حوزه فناوری اطلاعات است، اظهار کرد: اخیرا از دو خدمت جدید شرکت رونمایی شد.

رونمایی از دو خدمت جدید بیمه تجارت‌نو

اخبار شرکت‌ها؛ نیما نوراللهی مدیر عامل بیمه تجارت‌نو در دومین جلسه نوآورانه بیمه مرکزی با بیان اینکه شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان یکی از شرکت‌های پیش رو در حوزه فناوری اطلاعات افتخار دارد در این جلسات هفتگی حضور و خدمات خود را ارائه کند، اظهار کرد: سه شنبه 5 دی ماه از دو خدمت جدید شرکت رونمایی شد.

وی با اشاره به رونمایی قابلیت‌های جدید  اپلیکیشن «بنو» گفت: این اپلیکیشن یک اکوسیستم دیجیتال را به منظور  ایجاد تجربه خوشایند برای مشتری ایجاد می‌کند که مهم ترین مشخصه آن در مشتری مداری و خدمات آسان و راحت به شکل آنلاین است.

مدیر عامل بیمه تجارت‌نو اعلام خسارت را یکی از معضلات صنعت بیمه دانست و افزود: اعلام خسارت در رشته‌هایی چون آتش سوزی، مسئولیت و مهندسی (تجهیزات الکترونیک) به طور آنلاین یکی از خدمات نوین این اپلیکیشن است، فردی که خسارت می‌بیند پس از اعلام خسارت از طریق «اپلیکیشن بنو» ، توسط کارشناسان بخش خسارت با وی تماس گرفته می‌شود و با ارسال مدارک به صورت مجازی پرونده خسارت در مرکز پرداخت خسارت تشکیل می‌شود و  بعد از ارزیابی های مورد نیاز پرداخت در اسرع وقت صورت می‌پذیرد.

پیش از این اعلام و پرداخت خسارت به راحتی در رشته های درمان و اتومبیل توسط اپلیکیشن بنو صورت می‌پذیرفت.

نوراللهی این اپلیکیشن را ماحصل دو سال فعالیت بیمه تجارت‌نو در حوزه فناوری اطلاعات  برشمرد و اضافه کرد: این اپلیکیشن در تمام رشته‌های بیمه‌ای به خصوص ثالث، بدنه، درمان و آتش‌سوزی کمک شایانی به بیمه‌گزار می‌کند که البته همواره در حال تکمیل شدن با شاخص‌های روز دنیا است.

وی افزود یکی از دیگر قابلیت‌های مورد توجه اپلیکیشن بنو که مورد توجه بیمه‌گذاران محترم قرار گرفته است   مشاوره آنلاین است که پاسخگوی سوالات بیمه‌گزاران بوده است که این خدمت به میزان ارتقای آگاهی مخاطبین  از بیمه و انتخاب بیمه نامه مورد نظر کمک می کند.

مدیر عامل بیمه تجارت‌نو پلتفرم خرده‌فروشی را دومین خدمت جدید از بیمه تجارت‌نو نام برد و  بیان کرد: صدور بیمه‌نامه در این پلتفرم تنها با چند کلیک امکان پذیر است برای مثال در بیمه عمر و سرمایه‌گذاری با مشخص شدن سن ،علاقه مندی و نیاز متقاضی طرح‌های متناسب پیشنهاد می‌شود و در کمتر از چند دقیقه با انتخاب طرح مورد نظر بیمه‌گزار، بیمه‌نامه صادر می‌شود. 

نوراللهی در پایان تأکید کرد: شرکت بیمه تجارت‌نو برای فرهنگسازی بیمه و ایجاد خدمات بهتر، به سرعت و با دقت در حال توسعه مسیر دیجیتالی شدن خدمت‌رسانی به مشتریان است.

پایان پیام/                                                                                                                 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول