اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ملت ایران، زنده است/ سرمایه‌گذاری ده میلیون دلاری کنگره آمریکا برای فتنه سال ۱۳۸۸

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: امروز، ملت ایران، زنده است؛ ملت اهواز، زنده است اما اثری از صدام و حزب بعث نیست. امروز ملت ایران و عراق در کنار هم در برابر استکبار ایستاده‌اند.

ملت ایران، زنده است/ سرمایه‌گذاری ده میلیون دلاری کنگره آمریکا برای فتنه سال ۱۳۸۸

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام علی شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه اظهار کرد: امروز یوم الله است، روزی که ملت ایران حماسه آفرید. یک بار دیگر در سال ۱۳۸۸ به دنیای استکبار، جهان‌خواران، کفار و مشرکین ثابت کرد ملت ایران با همه‌ی ملت‌ها متفاوت است.

وی افزود: ملت ایران یک ملت بصیر، مقاوم، باایمان، متعهد و راست‌قامت برای دفاع از ارزش‌ها می‌باشد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن تاکید بر حفظ وحدت عنوان کرد: امروز، ملت ایران، زنده است؛ ملت اهواز، زنده است اما اثری از صدام و حزب بعث نیست. امروز ملت ایران و عراق در کنار هم در برابر استکبار ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه طراحی فتنه‌ها از سال ۱۳۶۸ آغاز شد، افزود: غرب، فتنه‌های ده ساله بر علیه انقلاب طراحی کردند اما ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۳ تیر ماه سال ۱۳۷۸، فتنه آن سال را شکستند؛ فتنه بعدی سال ۱۳۸۸ بود که آن هم با بصیرت مردم شکسته شد.

شیرازی در تشریح دست‌های پشت پرده فتنه ۱۳۸۸ بیان کرد: سیاست‌مداران آمریکایی در سال ۱۳۸۴ گفتند که قرار است جنبش سبز، انقلاب را ساقط کند. برنامه‌ریزی کردند و سال ۱۳۸۶، کنگره‌ی آمریکا ده میلیون دلار برای این فتنه تخصیص داد.

وی با اشاره به ادعاهای غرب مبنی بر شرکت فعال در اغتشاشات جمهوری اسلامی ایران، افزود: بنا بود که با این فتنه، انقلاب اسلامی ساقط شود و سازمان سیای آمریکا وارد گود شد. وزارت امور خارجه آمریکا وارد گود شد و حتی توییتر را برای عضویت‌گیری فعال کردند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در رابطه با اغتشاشات اخیر عنوان کرد: سال ۱۳۸۸ در آستانه‌ی عاشورا اعلام کردند که فتنه باید وارد فازی جدید شود؛ کشف حجاب. مباحثی که امروز مطرح می‌شود در فتنه‌ی سال ۱۳۸۸ هم انجام شد. کشف حجاب، اهانت به ولی فقیه و قرآن، اهانت به ارزش‌ها، آتش زدن عکس امام (ره) و رهبر، اوج این حرکات در روز عاشورا بود.

وی افزود: بعد از روز عاشورا، رسانه‌ها و تمام فضاهای تبلیغاتی که در دست آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بود آمدند وارد گود شدند تا زمینه را ایجاد کنند اما تصور نمی‌کردند ملت ایران، از اسلام، از انقلاب و از ارزش‌ها دفاع کنند و مردم نهم دی ماه، خودجوش وارد میدان شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول