اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نهم دی تجلی وحدت ملت حول محور ولایت و زمینه ماندگاری ملت ایران است/ انتقاد از طولانی شدن انتصاب مدیران

امام جمعه بابل گفت: نهم دی تجلی وحدت ملت حول محور ولایت و زمینه ماندگاری ملت ایران است.

نهم دی تجلی وحدت ملت حول محور ولایت و زمینه ماندگاری ملت ایران است/ انتقاد از طولانی شدن انتصاب مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حاج مجتبی روحانی در  خطبه‌های نماز جمعه در مصلای بزرگ نماز جمعه بابل اظهار کرد: امروز مصادف با نهم دی روز بصیرت است، این روز مناسبتی بزرگ و ارزشمند و فراموش ناشدنی برای ملت ما است.

وی گفت: نهم دی نمایش معجزه الهی، تجلی وحدت ملت حول محور ولایت و زمینه ماندگاری ملت ایران است، خداوند لعنت کند افرادی را که به دنبال انقلاب مخملی در ایران بودند.

امام جمعه بابل با بیان حوادث سال ۱۳۸۸ اظهار کرد: با وجود اینکه ملت عزیز ایران در انتخابات ۱۳۸۸ مشارکت بی‌نظیری داشته و حضور چهل میلیونی داشتند اما خیانت این عناصر مبتذل را که انتخابات را زیر سوال برده و سرآغاز تحریم‌ها علیه ملت ایران از اقدامات آنها ایجاد شد.

وی گفت: مردم ما صحنه را شناختند بالاخص در شهرستان بابل که هم در هشتم و هم در نهم دی به تبعیت از ولایت به خیابان آمده و طومار فتنه گران را درهم پیچیدند.

روحانی در ادامه به سالروز شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج‌قاسم‌سلیمانی و همچنین رحلت علامه مصباح یزدی را گرامی داشت و افزود: خداوند این افتخار را به من داد بیش از دو دهه شاگرد ایشان بودم، از سال ۱۳۵۳ که این کمترین وارد قم شدم به شخصه زحمات علامه مصباح یزدی را دیدم که تا آخرین لحظه عمر مدافع اسلام و ولایت بودند.

وی تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی که رضوان الهی بر او باد چهل سال تمام در تمامی صحنه‌هایی که حضورش لازم بود لباس رزم را از تن در نیاورد و از زمانی که یک پاسدار ساده تا زمانی که ژنرال بود همان تواضع همیشگی خود را داشت، آن چند ساعتی که بنده در محضر ایشان در سپاه‌ بابل بودم ولله ادب و احترام کم‌نظیری از ایشان دیدم و با وجود اینکه فرمانده سپاه‌ قدس بود دستور دادند که بر روی مزارش بنویسند سرباز و این امر سرّ عظمت وجودی ایشان از جانب خداوند متعال شد.

امام جمعه بابل خاطر نشان کرد: توطئه بزرگ دشمن برای ایجاد داعش با زحمات ایشان خنثی شد، تشکیل محور مقاومت اسلامی در سراسر بلاد شیعه از توفیقات ایشان بود. این شهید عزیز تبعیت محض و ارادت به رهبر معظم انقلاب داشت خداوند به برکت این ارادت عظمت والایی به ایشان داد.

وی اضافه کرد: ملت ایران از این جنایت دشمن نسبت به فرزند ملت نخواهد گذشت و تا انتقام خود را از دست‌اندرکاران و پشتیبانانشان نگیرد آرام نخواهد گرفت.

روحانی در ادامه به بازداشت مدیرکل یکی از دستگاه‌های اجرایی استان اشاره و اظهار کرد: این مردم انتظار دارند مدیرانی در تراز انقلاب و تاکیدات مقام معظم رهبری انتخاب شوند، پشت برخی از انتصاب‌ها فشار نمایندگان مجلس دخیل است؛ بسیاری از نابسامانی‌ها مربوط به مدیران نالایق و ناسالمی است که کنگر خورده و لنگر انداخته‌اند و بدبختی اش را مردم باید تحمل کنند.

وی خطاب به استاندار مازندران گفت: «آقای استاندار یک سال و خورده‌ای از عمر دولت گذشت، انتظار مردم این است در عرصه مدیریت این امانات الهی به افراد متدین و دلسوز مردم سپرده شود تا سامانی در امور مردم ایجاد شود.»

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول