اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

امام جمعه اراک: حل مسائل اقتصادی نیازمند عنایت ویژه و تدبیر است

امام جمعه اراک گفت: حل مسائل اقتصادی نیازمند عنایت ویژه و تدبیر است و باید سیاست‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در برنامه‌ریزی‌ها مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه اراک: حل مسائل اقتصادی نیازمند عنایت ویژه و تدبیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اراک اظهار کرد: امروز کشور با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه است که حل مسائل اقتصادی نیازمند عنایت ویژه و تدبیر است.

وی با بیان اینکه دولت باید برنامه هفتم را در اسرع وقت به مجلس ارسال کند، تصریح کرد: این سیاست‌ها  بیش از ۵۰ جلسه در مجلس تشخیص مصلحت نظام طی مورد بررسی قرار گرفت و رهبر انقلاب نیز در حدود ۳۰ محور ابلاغ کرده‌اند که انتظار می‌رود دولت هرچه سریع‌تر آن را به مجلس تقدیم کند.

امام جمعه اراک گفت: رهبر معظم انقلاب طی یک دهه اخیر همواره مسائل تولید ملی، عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد، انرژی، اقدامات دانش بنیان و موضوعات مرتبط با اقتصاد را مورد تاکید قرار داده‌اند که نشان دهنده توجه ایشان به مسائل اقتصادی است.

دری نجف آبادی بر لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی تاکید و اظهار کرد: باید از فساد و هدر رفت بیت المال و خیانت جلوگیری و در راستای رضایت مردم کار و فعالیت کرد.

وی ضمن گرامیداشت نهم دیماه روز میثاق با امامت و ولایت خاطرنشان کرد: پیروی از ولایت و بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رمز پیروی مردم در فتنه 88 بود.

امام جمعه اراک با قدردانی از حضور پرشور مردم در آئین بزرگداشت نهم دیماه ابراز امیدواری کرد این حضور مقدمه ای برای برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر باشد.

دری نجف آبادی همچنین با تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: فاطمه زهرا بهترین اسوه در بشریت و معلم خیرات به شمار می‌رود و وجود فاطمه زهرا(س) الگویی برای تمام زنان و دختران عالم است.

وی تاکید کرد: حضرت فاطمه در زمینه همسری، مادری و خدمت به جامعه، مبارزه با بدعت، دفاع از ولایت سرمشق است.

به گزارش فارس، اشاره به فرا رسیدن سال نو میلادی، حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام، گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول