اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه بندرعباس: مبادا برخی را به سمت دشمن هل دهیم/ نیاز جامعه به بازسازی در دوره پسافتنه

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: اگر دیدید که دشمن یک نقطه را هدف گذاری کرده است، مواظب باشیم ما آنها را به سمت دشمن هل ندهیم و از خودمان دورشان نکنیم چون اینها فرزندان ما هستند.

امام جمعه بندرعباس: مبادا برخی را به سمت دشمن هل دهیم/ نیاز جامعه به بازسازی در دوره پسافتنه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: روز ۹ دی روز مجد و عظمت ملت ایران است و ما برای نجات از فتنه باید به خدا پناه ببریم تا فتنه سبب گمراهی انسان نشود و از مسیر حرکت باز نمانیم.

وی با بیان این که فتنه ها همیشه وجود داشته اند، از زمان مولا علی (ع) جامعه اسلامی مبتلای به فتنه ها بوده و این فتنه ها اکنون نیز وجود دارد، افزود: مهم این است که این فتنه ها به نردبانی برای تکامل یک ملت بدل شود.

امام جمعه بندرعباس بر ضرورت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی برای عبور دادن جامعه از فتنه ها نیز تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: اگر بصیرت کافی در وجود آدمی نباشد و خدا به انسان کمک نکند، آدمی صبح را مومن و عصری را کافر می شود. پس برای نجات از فتنه باید دست های پنهان فتنه را شناخت و در مسیر ولایت گام برداشت و تقوا را به کار بست تا خدا راه رهایی از گرفتاری ها را به او نشان دهد.

حجت الاسلام عبادی زاده به فتنه اخیر در کشور نیز اشاره و درایت و بصیرت مردم انقلابی ایران را سبب عبور کشور از یک طراحی خطرناکی عنوان کرد که توسط دشمن و با آموزش و برنامه ریزی برخی گروهک ها بدنبال بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و اشاره به دین بزرگی که او بر دوش ملت ایران دارد، عنوان داشت: او پوتین های دفاع از ملت را از روزی که در دوران دفاع مقدس پوشید هرگز تا پایان عمر از پایش در نیاورد و باور داشت که دفاع از نظام برابر دفاع از اسلام است چرا که به تعبیر او و تعبیر امام راحل در صورت آسیب دیدن این نظام، هر بلایی را بر سر اسلام می آورند و ما امروز این وظیفه را داریم که با توکل به خدا، راه او را ادامه دهیم.

وی تأکید کرد: از نگاه حاج قاسم، رهبری نظیر ندارد و در میان همه علما و روحانیت، امام خامنه ای عزیز بی نظیر است و او سرباز مردم و ولایت بود.

حجت الاسلام عبادی زاده، دیگر توصیه حاج قاسم را حمایت از مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن و پرهیز از عقب کشیدن از خط مقاومت برشمرد و بیان داشت: اگر دیدید که دشمن یک نقطه را هدف گذاری کرده است، مواظب باشیم ما آنها را به سمت دشمن هل ندهیم و از خودمان دورشان نکنیم چون اینها فرزندان ما هستند و این سفارش شهید سلیمانی است که ما در زمین دشمن بازی نکنیم و اسیر دام دشمن نشویم.

 وی گفت: اگر امروز جسارت  و توهین از جانب برخی افرادی که غافل شده اند را می بینیم، باید با اخلاق اسلامی و هوشیاری با آنان رفتار و با جهاد تبیین، آنها را از توطئه دشمن آگاه کنیم. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان داشت: جامعه پس از فتنه به بازسازی نیاز دارد و باید تلاش کنیم تا جوانانی که غافل شده اند را به آغوش انقلاب و نظام بازگردانیم. 

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول