اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افشار: چند بار باید مظلومیت مردم چرام را فریاد زد؟/ انتظار چندین ساله برای تکمیل جاده چرام و دهدشت

امام جمعه چرام گفت: نمی‌دانم چند بار باید مظلومیت مردم را باید فریاد زد و چند اتفاق ناخوشایند دیگر بیفتد و این جاده اصلی و محوری بین دو مرکز شهرستان سامان نیابد.

افشار: چند بار باید مظلومیت مردم چرام را فریاد زد؟/ انتظار چندین ساله برای تکمیل جاده چرام و دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام سید نورالله افشار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چرام اظهار کرد: جاده و راه های ارتباطی شرط مهم توسعه اقتصادی و ایجاد امنیت برای شهروندان است مردم چرام سال‌هاست که منتظر تکمیل چندین کیلومتر جاده بین چرام و دهدشت هستند.

وی گفت: توجه بیشتر مسوولان و دستگاههای اجرایی برای ایمن سازی جاده های شهرستان چرام ضروری است.

این خطیب جمعه افزود: چندین بار در خطبه های نماز جمعه تذکر داده شد و مقداری از مسیر را درست کردند اما دوباره مردم شاهد تعطیلی کار شدند.

وی بیان کرد: نمی‌دانم چند بار باید مظلومیت مردم را باید فریاد زد و چند اتفاق ناخوشایند دیگر بیفتد و این جاده اصلی و محوری بین دو مرکز شهرستان سامان نیابد جاده ای غیر استاندارد و نامناسب که بیم خطرات جدی جانی و مالی برای مردم را دارد.

افشار گفت: در این چندین کیلومتر، تصادفات متعددی در این سال ها اتفاق افتاد و خانوادهایی عزادار شدند اما هنوز افتتاح کامل جاده، صورت نگرفته است با افتتاح و تکمیل این جاده می توان از بروز حوادث ناگوار جاده ای در این شهرستان جلوگیری کرد حالا ای مسولان و متولیان؛ مردم منتظر اقدام شما هستند.

امام جمعه چرام در ادامه گفت: حماسه 9 دی، فاتحه وقوع هر نوع انقلاب مخملی در ایران را خوانده و نشان داد مردم ایران فریب نقشه‌ها و توطئه‌های پیچیده استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل را نخواهند خورد.

وی یادآور شد: حماسه 9 دی، امید به‌ آینده دوستان انقلاب اسلامی و ملت‌های مظلوم در منطقه و جهان که به‌شدت نگران تحولات داخلی ایران بودند را افزایش داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول