اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نشست و برخاست رئیس‌جمهور اسبق با دشمنان به چه بها؟/ از عملکرد دولت قبل عبرت بگیریم

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی فردی که قبلا رئیس جمهور این کشور بوده با ناتو می نشیند و برای نابودی کشور نقشه می‌کشد چه انتظاری دارید.

نشست و برخاست رئیس‌جمهور اسبق با دشمنان به چه بها؟/ از عملکرد دولت قبل عبرت بگیریم

و به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، مراسم 9 دی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی برگزار شد.

مردم از اقشار مختلف در این مراسم شرکت کردند و مسئولان نیز همپای مردم در این مراسم شرکت کردند.

حجت الاسلام عبودی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سخنران مراسم 9 دی قلعه رئیسی بود که در این مراسم گفت: سران فتنه به بهانه انتخابات هشت ماه کشور را به آشوب کشاندند.

وی تاکید کرد: فتنه گری کردند و وقتی مردم دیدند اینها دنبال اهداف دیگری هستند با هوشیاری از 7 دی ماه تا 9 دی ماه سال 88 به میدان آمدند و مردم تهران در 9 دی خودجوش به میدان آمدند و آتش فتنه را خاموش کردند و رهبر معظم انقلاب این روز را حماسه و یک روز تاریخی نامیدند.

عبودی بیان کرد: مردم در تمامی سالهای انقلاب تاکنون فتنه ها را خاموش کردند و بعضی مسئولان تلاش می‌کردند کشور ساقط و حتی نابود شود اما مردم نمی‌گذارند وقتی فردی که قبلا رئیس جمور این کشور بود با ناتو می نشیند و برای نابودی کشور نقشه می‌کشد چه انتظاری دارید اما آن فرد نمی‌دانست روزی مردم به میدان می‌آیند و تمام نقشه های او را خنثی می کنند اما در تعجبم چرا بعضی هنوز از چنین فردی حمایت و دفاع می کنند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با بیان اینکه تصور نکنیم که فتنه ها تمام می‌شود خاطرنشان کرد: بعد از فتنه 88 فتنه 98 و در دو سه ماه گذشته دیدیم که یک جنگ ترکیبیی شروع کردند و شروع به کشته سازی کردند و دشمنان ما هم زمانی که کسی شهید می‌شد و یا کسی از بین می رفت در دو حالت خوشحال بودند دشمن از دو مورد خوشحال بود، تا جبهه حق و باطل است این درگیری و دشمنی هست.

وی گفت: مگر دشمنی آنها تمام می شود؟ اشتباه کردند کسانی که فکر کردند امضا دشمن تضمین است، و اشتباه می کنند کسانی که فکر می کنند اگر با آنها بنشینیم نتیجه می گیریم و مشکلات برطرف می شود و مطمئن باشند که دشمن با ترفند دشمنی جلو می آید.

عبودی تصریح کرد: دو قطبی اشکال ندارد مانند دو قطبی اسلام و کفر اینکه مشکلی ندارد اما دو قطبی تحریم و مذاکره این مشکل است بعضا بیشترین تحریم ها در همین دوره مذاکرات رخ داد این چه نوع مذاکره ای است، و همین شد که رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت قبل یک عبرت شد و حقیقتا باید عبرت بگیریم و مطمئن باشید به نتیجه نرسیدیم و نمی رسیم چون دشمن با دشمنی ورود می کند تا زمانی که از آنها تبعیت کرده و هر چه آنها خواستند انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ما شهدا را در این مسیر دادیم بیان کرد: ما قاسم سلیمانی، حججی دادیم این طور نیست که چهار تا  آشوبگر به این انقلاب ضربه بزنند.

این مسئول افزود: برادران و خواهران در بیان دستاوردهای نظام کم کاری کردیم و نظام مظلوم واقع شد. ما نمی خواهیم اشکالات را سرپوش بزنیم اما نظام در دستاوردها مظلوم واقع شد چرا به نوجوانان و بچه‌هایمان نمی‌گوییم که نظام چه دستاوردهایی دارد.

عبودی گفت: در همین آشوب ها وقتی با اغتشاش گران صحبت می شد قسم می خوردند ما دستاوردها انقلاب را نمی دانیم و قبول داریم که بعضی شایسته مسئولیت انقلاب نیستند، قبول داریم کم کاری وجود دارد اما مطمئن باشید جمهوری اسلامی محور مقاومت و یک هرم است.

وی تاکید کرد: دشمن اگر روزی فرصتی پیدا کند از هر فرصتی استفاده می کند و ما به عنوان روحانی ذره ای از انقلاب و اسلام کوتاه نمی آییم و دشمنی که چادر از سر زن بر می دارد دنبال امنیت نیست و این موضوعات را به مردم بگویید که وقتی دشمن پلیس ما را آتش می زند دنبال امنیت نیست. 

پایان پیام/82021/ ت 45

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول