اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجتماع عظیم مردم شهرستان‌های تهران در پاسداشت حماسه ۹ دی

مراسم بزرگداشت حماسه یوم‌الله ۹ دی ماه در شهرستان‌های استان تهران با حضور گسترده مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه برگزار شد.

اجتماع عظیم مردم شهرستان‌های تهران در پاسداشت حماسه ۹ دی

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مراسم بزرگداشت حماسه یوم‌الله ۹ دی ماه امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های استان تهران و با شعار محوری «حماسه نهم دی، میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن» برگزار شد.

شرکت کنندگان در مراسم با سردادن شعارهایی همچون «شد ۹ دی باعث عزت ما، گشت فنا دشمن ملت ما»، «۹ دی رزمایش عاشقان دین و وطن»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر فتنه گر» انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

در این مراسم که مردم تصاویری از رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی و دیگر شهدا را در دست داشتند، حماسه نهم دی ماه را که به فتنه علیه نظام پایان داد، زنده نگه داشتند و با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

مردم بابصیرت، شهیدپرور و ولایتمدار با حضور گسترده خود در مراسم روز نهم دی ماه، نشان دادند که نسبت به دشمنی‌ها آگاه هستند و چون سدی مقابل آنها ایستاده‌اند و از انقلاب و ولایت دفاع می‌کنند. 

برنامه‌های مختلف فرهنگی، سخنرانی، مداحی، سرود دسته جمعی، تکبیرگویی، برپایی موکب و قرائت بیانیه از جمله برنامه‌هایی بود که در مراسم روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» در شهرستان‌های استان تهران اجرا شد.


برپایی میزهای خدمت ادارات در شهرقدس

به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تجمع مردم در نماز جمعه شهرستان قدس همراه با برپایی میزخدمت تمامی ادارات شهرستان جهت پاسخگویی به مردم و در راستای جهاد تبیین صبح امروز برگزار شد.

مصلی شهرقدس مردمی‌ترین جایگاه، پایگاه و قرارگاه فرهنگی است و در طول هفته مورد مراجعه مردم بوده و محلی برای ارتباط بیشتر مردم و مسوولان است.
 

راهیپمایی باشکوه  حماسه ۹ دی قرچک در روز وحدت و میثاق امت با ولایت

راهیپمایی یوم الله ۹ دی ماه به مناسبت روز وحدت و میثاق امت با ولایت پس از اقامه نمازجمعه با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی، امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، از مقابل مسجد جامع به سمت آموزش و پرورش شهرستان قرچک برگزار شد.

حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس در این مراسم ضمن بیان اینکه نهم دی ماه روز وحدت و میثاق امت با ولایت است اظهار کرد: این روز بسیار به یاد ماندنی، روز بزرگ سرنوشت ساز کشور ایران حماسه ای است که بین ملت ایران، نظام، انقلاب و ولایت در برابر فتنه دشمن پیوند مجددی به وجود آمد.

وی روز نهم دی ماه را  مظهر بصیرت دیانت و دشمن شناسی ملت ایران دانست و گفت: روز نه دی ماه مظهر بصیرت، دیانت و دشمن شناسی ملت ایران است، روز خروش ملت ایران علیه فتنه گران و فتنه جویان، امروز را به عنوان روز ایام الله می‌شناسیم چون مردم با بصیرت با روحیه انقلابی و با پیروی از خط ولایت و رهبری توانستند فتنه پیچیده دشمن را شکست بدهند.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: گرچه فتنه های زیادی بعد از انقلاب تجربه کردیم و دشمن از منافذ زیادی ورود پیدا کرد تا ملت ما را دچار فتنه و آشوب کند اما به لطف پروردگار و با بصیرت و شناخت و آگاهی مردم این فتنه ها یکی پس از دیگری خنثی شد.

 

تجمع ۹ دی در مصلی نماز جمعه شهرستان پردیس 

 نمازگزاران شهرستان پردیس با شعار ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر و غیره اتفاقات اخیر را محکوم و یوم الله ۹دی را گرامی داشتند.

در حاشیه نماز جمعه پردیس غرفه های سلامت، کودک، جهادتبیین و خوشنوسی برپا شده بود.
 

حماسه باشکوه مردم انقلابی ورامین در روز نهم دی ماه 

مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار و انقلابی شهرستان ورامین با برگزاری راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مسجدصاحب الزمان(عج) به سمت گلرار شهدای سید فتح الله در روز حماسه نهم دی بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا و رهبری تجدید میثاق کردند.

 

مراسم ۹ دی در اسلامشهر

مردم انقلابی اسلامشهر پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی پرشور خود،حماسه ۹دی را گرامی داشتند.

راهپیمایان اسلامشهری همزمان با سراسر کشور در بزرگداشت ۹دی شرکت کرده و مسیر مصلای نمازجمعه تا گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع) را پیموده و درپایان با اجتماع در جوار آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) و شهدای گلگون کفن این شهرستان با آرمانهای انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامیی تجدید عهد و پیمان کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول